Beoordeeld op 4 augustus 2019

Lief personeel, prima hotel op een goede locatie, Alkmaar centrum goed te lopen ook naar het station is goed te doen, dus zeker een aanrader! Het ontbijt is prima verzorgd, wij kunnen geen nadelen bedenken voor dit hotel

Kamertip: Rustig hotel
Datum van verblijf: augustus 2019
AmrathHotelAlkmaar, Front Office medewerker van Amrath Hotel Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2019

Beste Eijn,

Heel erg bedankt voor uw lieve review. Wij vinden het erg leuk op te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad in Alkmaar en bij ons in het hotel. Wij hopen u nog een keer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 29 juli 2019 via mobiele applicatie

goed hotel schone kamers goed bed...en een zeer gunstige ligging nog geen 10 minuten lopen van af het station....ook het gezellige centrum ligt op loopafstand wij raden dit hotel ten zeerste aan. hotel heeft ook goed ontbijt en ,savonds een afzakkertje in bij de bar is ook prettig

Datum van verblijf: juli 2019
AmrathHotelAlkmaar, Front Office van Amrath Hotel Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2019

Beste meneer Fred S.,

Heel erg bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij zijn erg blij om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad in Alkmaar en in het hotel. Wij hopen u in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 5 juli 2019 via mobiele applicatie

Prettige ontvangst, we konden al parkeren ruim voor de inchecktijd. Kamer niet slecht, alleen is douchen in de badkuip zonder antislip geen pretje en zijn hier en daar wat beschadigingen die slecht gerepareerd zijn. Na twee tissues was de doos leeg, geen nieuwe in de badkamer, dat had gezien kunnen worden bij de laatste schoonmaak. Ontbijt ok. De korte afstand tot de binnenstad is zeer geschikt om te wandelen. Mocht je de nacht van zondag op maandag verblijven en een kamer hebben met zicht op de binnenplaats, weet dan dat de wekker afgaat om 07.00 uur, in de vorm van een vuilniswagen die allerlei rammelende containers opneemt en leeg schudt. Ach ja, we wilden toch nog een lange dag in Alkmaar hebben.

Datum van verblijf: juni 2019
AmrathHotelAlkmaar, Front Office van Amrath Hotel Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juli 2019

Beste Jan,

Hartelijk dank voor uw review, wij vinden de mening van onze gasten erg belangerijk en vinden het daarom fijn dat u uw ervaring heeft willen delen.
Fijn om te lezen dat u een prettig ontvangst heeft gehad dat u uw auto bij het hotel heeft kunnen parkeren.
Indien u een aparte douche wenst kunt u dit altijd aangeven bij het maken van uw reservering of aangeven bij de receptie.
Onze excuses dat de tissues niet werden aangevuld.
Ik hoop dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons in het hotel en dat u genoten heeft van Alkmaar.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in Alkmaar.

Met gastvrije groet,

Beoordeeld op 2 juli 2019 via mobiele applicatie

Wij hadden dit hotel geboekt vanwege de vierdaagse van Alkmaar. Lekker dicht bij het centrum en dat is zeker een pluspunt. Kamers zijn ruim en het personeel is vriendelijk. Maar hier en daar zijn toch wat minpuntjes die bijelkaar genomen de waardering negatief beïnvloeden.

Datum van verblijf: juni 2019
AmrathHotelAlkmaar, Front Office van Amrath Hotel Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2019

Beste meneer/mevrouw Sooike,

Heel erg bedankt voor uw review. Wij zijn blij om te horen dat de kamer, het personeel en ook de afstand goed bij u is bevallen. Graag horen we wat uw minpunten zijn zodat wij hier in de toekomst aan kunnen werken.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 11 juni 2019

Mooie ligging tov het centrum van Alkmaar. Het ontbijt is goed en ruim voldoende. Er wordt goed aangevuld. 's Avonds kun je prima in de bar zitten. Personeel is over het algemeen erg vriendelijk. Op één van de avonden hadden ze niet erg veel zin (mede ook door een vervelende gast) waardoor het opnemen van drankjes vergeten werd.

Datum van verblijf: juni 2019
AmrathHotelAlkmaar, Front Office van Amrath Hotel Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juni 2019

Beste Henk,

Aller eerst wil ik u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om een review op plaatsen.
Wij vinden de mening van onze gasten erg belangerijk en vinden het daarom ook fijn dat u uw ervaring met ons heeft willen delen.
Het is erg fijn om te lezen dat u genoten heeft van de locatie van het hotel vlak bij het centrum van Alkmaar, dat u lekker heeft gegeten tijdens het ontbijt, en dat u fijn heeft kunnen zitten in onze hotel bar. Wij proberen elke gast een aangenaam verblijf te geven. Het is erg vervelend om te lezen dat het op u over kwam dat de medewerkers er niet veel zin in hadden, mede door een situatie. Wij proberen elke gast zo goed mogelijk te helpen.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals bij ons te mogen verwelkomen in Alkmaar.

Met warme groet,
Amrâth Hotel Alkmaar