Beoordeeld op 5 juli 2019 via mobiele applicatie

Prettige ontvangst, we konden al parkeren ruim voor de inchecktijd. Kamer niet slecht, alleen is douchen in de badkuip zonder antislip geen pretje en zijn hier en daar wat beschadigingen die slecht gerepareerd zijn. Na twee tissues was de doos leeg, geen nieuwe in de badkamer, dat had gezien kunnen worden bij de laatste schoonmaak. Ontbijt ok. De korte afstand tot de binnenstad is zeer geschikt om te wandelen. Mocht je de nacht van zondag op maandag verblijven en een kamer hebben met zicht op de binnenplaats, weet dan dat de wekker afgaat om 07.00 uur, in de vorm van een vuilniswagen die allerlei rammelende containers opneemt en leeg schudt. Ach ja, we wilden toch nog een lange dag in Alkmaar hebben.

Datum van verblijf: juni 2019
AmrathHotelAlkmaar, Front Office van Amrath Hotel Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juli 2019

Beste Jan,

Hartelijk dank voor uw review, wij vinden de mening van onze gasten erg belangerijk en vinden het daarom fijn dat u uw ervaring heeft willen delen.
Fijn om te lezen dat u een prettig ontvangst heeft gehad dat u uw auto bij het hotel heeft kunnen parkeren.
Indien u een aparte douche wenst kunt u dit altijd aangeven bij het maken van uw reservering of aangeven bij de receptie.
Onze excuses dat de tissues niet werden aangevuld.
Ik hoop dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons in het hotel en dat u genoten heeft van Alkmaar.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in Alkmaar.

Met gastvrije groet,

Beoordeeld op 2 juli 2019 via mobiele applicatie

Wij hadden dit hotel geboekt vanwege de vierdaagse van Alkmaar. Lekker dicht bij het centrum en dat is zeker een pluspunt. Kamers zijn ruim en het personeel is vriendelijk. Maar hier en daar zijn toch wat minpuntjes die bijelkaar genomen de waardering negatief beïnvloeden.

Datum van verblijf: juni 2019
AmrathHotelAlkmaar, Front Office van Amrath Hotel Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2019

Beste meneer/mevrouw Sooike,

Heel erg bedankt voor uw review. Wij zijn blij om te horen dat de kamer, het personeel en ook de afstand goed bij u is bevallen. Graag horen we wat uw minpunten zijn zodat wij hier in de toekomst aan kunnen werken.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 11 juni 2019

Mooie ligging tov het centrum van Alkmaar. Het ontbijt is goed en ruim voldoende. Er wordt goed aangevuld. 's Avonds kun je prima in de bar zitten. Personeel is over het algemeen erg vriendelijk. Op één van de avonden hadden ze niet erg veel zin (mede ook door een vervelende gast) waardoor het opnemen van drankjes vergeten werd.

Datum van verblijf: juni 2019
AmrathHotelAlkmaar, Front Office van Amrath Hotel Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juni 2019

Beste Henk,

Aller eerst wil ik u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om een review op plaatsen.
Wij vinden de mening van onze gasten erg belangerijk en vinden het daarom ook fijn dat u uw ervaring met ons heeft willen delen.
Het is erg fijn om te lezen dat u genoten heeft van de locatie van het hotel vlak bij het centrum van Alkmaar, dat u lekker heeft gegeten tijdens het ontbijt, en dat u fijn heeft kunnen zitten in onze hotel bar. Wij proberen elke gast een aangenaam verblijf te geven. Het is erg vervelend om te lezen dat het op u over kwam dat de medewerkers er niet veel zin in hadden, mede door een situatie. Wij proberen elke gast zo goed mogelijk te helpen.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals bij ons te mogen verwelkomen in Alkmaar.

Met warme groet,
Amrâth Hotel Alkmaar

Beoordeeld op 20 mei 2019

Vriendelijk en behulpzaam personeel, goede ligging. Nette kamer en badkamer. Parking kan niet worden gegarandeerd: houd hiermee rekening! Parkeren langs de straat is 's nachts wel gratis tot 9 uur 's morgens en op zondag tot 12 uur 's middags. Het ontbijt is in buffetvorm en best wel uitgebreid. Vers fruitsap misten we wel en de fruitsla had ook een raar bijsmaakje. Maar er is ook gebakken ei en spek en nog vanalles dus niet getreurd.

Datum van verblijf: mei 2019
AmrathHotelAlkmaar, Frontoffice van Amrath Hotel Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2019

Geachte Hilde142610,

Hartelijk dank voor uw review.

Wij zijn erg blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat alles was zoals verwacht.

Het parkeren kunnen wij inderdaad helaas niet garanderen.

Wat fijn dat u heeft genoten van ons ontbijtbuffet. Mocht twijfelen over een product had u dat ook kunnen aangeven bij de ontbijtmedewerkster. Wij focussen ons altijd op de kwaliteit van onze producten.
Toch vinden wij het ook erg fijn om te horen dat u ons aanbod op het ontbijtbuffet uitgebreid vond.

Wij hopen u in de toekomst graag nogmaals te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 3 april 2019

Parkeren lekker makkelijk achter het hotel.
Vriendelijk personeel, wel veel jonge dames (stagiaires?).
Helaas zagen wij al snel dat het een gevalletje 'Amrath Scheveningen' betrof. Wij hebben dan ook bij deze besloten nooit meer een Amrath te boeken. De naam zou moeten staan voor kwaliteit, maar in wezen buit Amrath zijn eigen hotels uit tot het uiterste. Ben dan ook erg benieuwd wanneer ze dan WEL de boel gaan renoveren in hun hotels. Waarschijnlijk pas als de muren bij de buren naar binnen vallen. Ik vind het ontzettend jammer. Ons verblijf was verder oke en het was voor 1 nacht geen enkel probleem. Lekker dicht bij de stad ook. Maar je kunt deze kamerprijzen gewoon niet meer vragen voor wat je krijgt, het is nou eenmaal verouderd. Er zijn 1 en 2 sterrenhotels met mooiere kamers. Zelfs zonder ster. Erg jammer, maar dan ook echt erg jammer. Wij komen in het hele land en dan valt je dit gewoon op. Ik heb geen zin om alle details te beschrijven, bekijk maar gewoon de foto's die spreken voor zich. Als 1 ster dus beoordeeld voor het statement!

Datum van verblijf: januari 2019
AmrathHotelAlkmaar, General Manager van Amrath Hotel Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 april 2019

Geachte Dhr. Martin,

Wat ontzettend naar dat u niet kunt terug kijken op een verblijf met een positieve ervaring. Wij staan 100% open voor suggesties, ideeën en commentaar en waarderen uw eerlijkheid zoals u het heeft ervaren. Spijtig om te vernemen dat u uw bevindingen niet direct na aankomst heeft gemeld aan het receptie personeel, zodat zij samen met u konden kijken naar een gepaste oplossing.
Wij werken als erkend leerbedrijf om stagiaires de kans te geven hun start te maken in de wereld van hotellerie. Omdat wij uit ervaring weten dat niet alle gasten het plezierig vinden om geïnformeerd te worden door een stagiaire duiden wij dit dan ook duidelijk aan op de naambadge van deze, wellicht is dit over het hoofd gezien.

Amrâth staat voor kwaliteit en het verlenen van service, dit is wat wij dan ook willen waarborgen als groep maar ook als hotel op zich. Amrâth kiest voor prachtige monumentale gebouwen met een karakteristieke uitstraling op een A-locatie. De gebouwen zijn enorm, waardoor het niet mogelijk is om een gebouw als bijvoorbeeld het Kurhaus in één keer geheel te renoveren, dit gaat deel voor deel. Daar er veel expertise en vakkundig advies voor nodig is, neemt dit meer tijd in beslag dan nieuwbouw. Het gehele hotel vernieuwen is voor Alkmaar niet passend, daar er een jaar vooraf boekingen worden geplaatst, zal ook voor het Amrâth Hotel Alkmaar gelden dat hierdoor de kamers per gang of gedeelte opgefrist worden. Echter ontbreekt er op geen kamer de standaard faciliteiten van de huidige tijd.

Ik zou u toch graag willen aanbieden om nogmaals te komen verblijven in het Amrâth Hotel Alkmaar. Daar ik uw gegevens niet kan achterhalen uit de review, vraag ik u dan ook om contact op te nemen met onderstaande, zodat u ook terug kunt kijken op een plezierig verblijf.

Een zonnige dag gewenst.

Met gastvrije groet,