Beoordeeld op 3 september 2018 via mobiele applicatie

Het is een fijn hotel, lekker dicht bij het centrum.
De kamers waren schoon en met minibar.
En een lift aanwezig, wat ik als mindervalide wel erg prettig vind.
Alleen jammer dat we uitkeken op het binnenplein met afvalcontainers en andere rommel.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 20 augustus 2018 via mobiele applicatie

Was hier om even bij te komen ..prachtige kamer zeer ruim ..mooie afwerking mini bar met versnaperingen en heerlijke wijn .koffie en thee faciliteit op de kamer .perfect bed met dikke kussens kortom een aanrader het ligt rustig maar je bent zo in de stad

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde alleen
Amrath Hotel Al... A, Front Office van Amrath Hotel Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2018

Beste Hess R,

Wij bedanken u hartelijk voor de geweldige review!
Erg fijn om te horen dat uw verblijf zo goed bevallen is. Wij hopen u dan ook zeker vaker te mogen verwelkomen in Alkmaar!

met hartelijke groet,

Amrâth Hotel Alkmaar

Beoordeeld op 19 augustus 2018

Overnachting in Amrath geboekt. Vlotte en vriendelijke inboeking. Kamer erg goed. Zelfs met airco. keurig schoon en compleet. Ook kon koffie/thee worden gezet. Enige nadeel was de beperkte parkeergelegenheid. Weinig parkeerruimte en er moest nog voor worden betaald.

Beoordeeld op 13 augustus 2018 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke ontvangst. De auto kon onder het hotel geparkeerd worden tegen een heel schappelijk tarief. De kamer was ruim en schoon; enig minpuntje was het douchegordijn (!). Het ontbijtbuffet was behoorlijk compleet. Leuk was ook de mogelijkheid om in de bar een koffie en/of drankje te nuttigen. Het centrum van Alkmaar lag op enkele minuten lopen. Een ideale uitvalsbasis.

Datum van verblijf: augustus 2018
Amrath Hotel Al... A, Front Office van Amrath Hotel Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2018

Beste Lydia,

Hartelijk dank voor uw review.
Het is erg fijn om te lezen dat u heeft genoten van de kamer, het ontbijt, en de ligging van het hotel.
Wij hopen u in de toekomst nogmaals te morgen verwelkomen in het Amrâth hotel Alkmaar.

Mocht u verder nog vragen of wensen hebben dan horen wij dit graag van u.

Amrâth hotel Alkmaar

Beoordeeld op 13 augustus 2018

Het hotel ligt op een mooie plek, het was er lekker rustig en toch dichtbij het centrum. De kamer en badkamer zijn ruim en prettig in gebruik, heel netjes zonder te veel poespas.
Door de rustige locatie is het ook 's nachts heerlijk rustig, we hebben dan ook heel goed geslapen.

Beste Francine,

Hartelijk dank voor uw vervlijf en uw revieuw.

Wij zijn erg blij dat de liggen van het hotel en de kamers naar wens zijn geweest voor u.
Het hotel is net buiten het centrum gelegen, maar toch op loopafstand.
Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in het Amrâth Hotel in Alkmaar.

Mocht u verder nog vragen of wensen hebben dan hoor ik dit graag van u.

Amrâth Hotel Alkmaar.