Gratis annuleren tot 08-10-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
Hotels.comUS$ 127
TravelocityUS$ 127
ZenHotels.comUS$ 161
Beoordeeld op 28 mei 2021

De locatie is ideaal, het ligt aan de kant van de snelwegen. Als je Alkmaar wilt verkennen dan is Golden Tulip een perfecte locatie om te verblijven. Het personeel van het hotel zijn vriendelijk en behulpzaam. Wat heb ik een geweldige verblijf gehad in het hotel. Het is zeker de moeite waard om terug te komen :)

Datum van verblijf: mei 2021
Rowan Velder, Guest Services / Front Office van Golden Tulip Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2021

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw prachtige review!

Wij zijn ontzettend blij met de hoge score die u ons heeft gegeven! Wat ontzettend leuk om te lezen dat u een geweldig verblijf heeft gehad en dat u graag nog een keer terug wilt komen. Wij kijken ernaar uit om u in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen bij ons in Alkmaar!

Britt Koster

Beoordeeld op 25 mei 2021

De binnenkant van het hotel is mooier dan de buitenkant! Kamer zag er prima uit, netjes en schoon! Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. De ligging van het hotel was goed, het centrum van Alkmaar was op loopafstand.

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Golden Tulip Hotels - Louvre Hotels Group
Rowan Velder, Guest Services / Front Office van Golden Tulip Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2021

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw mooie review!

Wij zijn ontzettend blij met de hoge beoordeling die u ons heeft gegeven! Wat fijn om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad in onze mooie kamers. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen bij ons in het Golden Tulip Hotel Alkmaar.

Irene van Tilburg

Beoordeeld op 8 mei 2021

Goed, de kamers zijn duidelijk verouderd en zeker de badkamer is gedateerd, maar een uitstekend bed, dus heerlijk geslapen. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, en doet zeker met de huidige maatregelen heel erg hun best. Het restaurant is uitstekend, we hebben prima gegeten.
Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: mei 2021
Rowan Velder, Gastenservice/Front Office van Golden Tulip Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2021

Beste gast,

Hartelijk dank dat u de tijd neemt om uw ervaringen en feedback met ons te delen!

Wij zijn vereerd om te lezen dat u ons personeel als zeer vriendelijk en behulpzaam heeft ervaren!
Spijtig om te lezen dat uw verblijf niet geheel naar uw verwachting is geweest. Wij willen u graag laten weten dat wij sinds april 2020 onze superior kamers en junior suites volledig hebben gerenoveerd!
Wat ontzettend fijn dat u het restaurant als uitstekend heeft ervaren en dat u lekker heeft gegeten!

Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog een keer verwelkomen bij Golden Tulip Hotel Alkmaar!

Britt Koster

Beoordeeld op 4 februari 2021

Alles was goed. Maar kamer/gang etc wel erg gedateerd. TV vanuit jaar nul. Lichtknopjes zoals bij opa en oma. Douche in een badkuip. Geen afzuiging in badkamer. Daardoor spiegel niet goed te gebruiken. Wel ales perfect schoon en niet kapot

Datum van verblijf: februari 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
Rowan Velder, Guest Services / Front Office van Golden Tulip Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2021

Beste gast,

Hartelijk dank voor het schrijven van de review en de feedback.

Wij vinden het zeer fijn om te horen dat u het goed en schoon heeft ervaren.
Uw feedback zullen wij intern bespreken bij de volgende renovaties.

Graag hopen wij u nog eens te mogen verwelkomen, eventueel in een van onze onlangs gerenoveerde Superior of Junior suites.

Met vriendelijke groet, Irene van Tilburg Golden Tulip Hotel Alkmaar

Beoordeeld op 29 augustus 2020

We zijn een paar dagen in dit Hotel geweest en hebben er een fijne tijd gehad. Bedden waren wat zacht. Een goed ontbijt, ruime keus. Het ontbijt was in schifts en je kreeg een plateau met tang om ontbijt spulletjes te pakken.
Centrum Alkmaar is in 20/30 minuten te belopen maar je kunt al voor 3 euro je auto kwijt in een parkeer garage ,dan is het amper 5 min lopen.
Vriendelijk en behulpzaam personeel , waren aan het knoeien met kluisje ( kregen die niet meer open ) . Personeel kwam meteen helpen.

Datum van verblijf: augustus 2020
Luigi Cozzula, General Manager van Golden Tulip Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2020

Beste Gast,

Bedankt voor deze geweldige review en alle complimenten die jullie maken.

Het is vanzelfsprekend erg aangenaam om te lezen dat jullie zo van ons hotel hebben genoten en dat ons personeel heeft bijgedragen aan goed verblijf.

Nogmaals dank en hopelijk mogen wij u wederom ontvangen in ons hotel.

Gastvrije groet,

Luigi Cozzula