Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 129
PricelineUS$ 85
Hotels.comUS$ 129
TravelocityUS$ 129
ZenHotels.comUS$ 162
travelup.comUS$ 114
Beoordeeld op 8 mei 2021

Goed, de kamers zijn duidelijk verouderd en zeker de badkamer is gedateerd, maar een uitstekend bed, dus heerlijk geslapen. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, en doet zeker met de huidige maatregelen heel erg hun best. Het restaurant is uitstekend, we hebben prima gegeten.
Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Golden Tulip Hotels - Louvre Hotels Group
Rowan Velder, Gastenservice/Front Office van Golden Tulip Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2021

Beste gast,

Hartelijk dank dat u de tijd neemt om uw ervaringen en feedback met ons te delen!

Wij zijn vereerd om te lezen dat u ons personeel als zeer vriendelijk en behulpzaam heeft ervaren!
Spijtig om te lezen dat uw verblijf niet geheel naar uw verwachting is geweest. Wij willen u graag laten weten dat wij sinds april 2020 onze superior kamers en junior suites volledig hebben gerenoveerd!
Wat ontzettend fijn dat u het restaurant als uitstekend heeft ervaren en dat u lekker heeft gegeten!

Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog een keer verwelkomen bij Golden Tulip Hotel Alkmaar!

Britt Koster
Golden Tulip Hotel Alkmaar

Beoordeeld op 4 februari 2021

Alles was goed. Maar kamer/gang etc wel erg gedateerd. TV vanuit jaar nul. Lichtknopjes zoals bij opa en oma. Douche in een badkuip. Geen afzuiging in badkamer. Daardoor spiegel niet goed te gebruiken. Wel ales perfect schoon en niet kapot

Datum van verblijf: februari 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
Rowan Velder, Guest Services / Front Office van Golden Tulip Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2021

Beste gast,

Hartelijk dank voor het schrijven van de review en de feedback.

Wij vinden het zeer fijn om te horen dat u het goed en schoon heeft ervaren.
Uw feedback zullen wij intern bespreken bij de volgende renovaties.

Graag hopen wij u nog eens te mogen verwelkomen, eventueel in een van onze onlangs gerenoveerde Superior of Junior suites.

Met vriendelijke groet, Irene van Tilburg Golden Tulip Hotel Alkmaar

Beoordeeld op 29 augustus 2020

We zijn een paar dagen in dit Hotel geweest en hebben er een fijne tijd gehad. Bedden waren wat zacht. Een goed ontbijt, ruime keus. Het ontbijt was in schifts en je kreeg een plateau met tang om ontbijt spulletjes te pakken.
Centrum Alkmaar is in 20/30 minuten te belopen maar je kunt al voor 3 euro je auto kwijt in een parkeer garage ,dan is het amper 5 min lopen.
Vriendelijk en behulpzaam personeel , waren aan het knoeien met kluisje ( kregen die niet meer open ) . Personeel kwam meteen helpen.

Datum van verblijf: augustus 2020
Luigi Cozzula, General Manager van Golden Tulip Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2020

Beste Gast,

Bedankt voor deze geweldige review en alle complimenten die jullie maken.

Het is vanzelfsprekend erg aangenaam om te lezen dat jullie zo van ons hotel hebben genoten en dat ons personeel heeft bijgedragen aan goed verblijf.

Nogmaals dank en hopelijk mogen wij u wederom ontvangen in ons hotel.

Gastvrije groet,

Luigi Cozzula
Hotel Manager

Beoordeeld op 24 augustus 2020 via mobiele applicatie

Wat een warm onthaal kregen we bij aankomst. Zoveel uitleg over de stad. M'n man had tandpijn en had (was weekend) een tandarts nodig. Zonder problemen direct een tandarts opgezocht. Duizend maal dank aan het receptieteam! Het ontbijt was top. De 2 restaurantjes wok en sushi super lekker voor weinig geld. Ook daar vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: augustus 2020

Beste Gast,

Wat fijn om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf. Dat is natuurlijk precies waar Golden Tulip Hotel Alkmaar voor is bedoeld. Een thuis weg van thuis.
Wat fijn dat onze receptie dames u zo goed hebben geholpen met het vinden van een tandarts.
Uw complimenten zullen zeker intern gedeeld worden.
Wij hopen ook u snel weer te mogen verwelkomen

Warme groet,

Beoordeeld op 24 februari 2020 via mobiele applicatie

Twee leuke en ontspannende dagen. Het hotel is erg netjes en schoon. Personeel voorkomend en vriendelijk. Kamer met bad/douche is ruim en netjes. Enig minpunt zijn de zachte kussens, mogelijk ook een vastere variant als optie. Gezellige bar aanwezig.
Ook het restaurant Truffels is goed met wel een beperkte kaart. Gerechten zijn echter van uitstekende kwaliteit.
Kortom een goede plek om te vertoeven met een mooie prijs/kwaliteitsverhouding. We komen hier graag terug.

Datum van verblijf: februari 2020
Luigi Cozzula, General Manager van Golden Tulip Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2020

Beste Ruud,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen tijdens uw verblijf! Wij waarderen dit enorm! Wij zijn blij om te lezen dat jullie hebben genoten van jullie verbijlf, de kamer en het diner Uw review zal intern worden gedeeld met de medewerkers. Wij kijken ernaar uit om u snel weer te mogen ontvangen in ons hotel.

Gastvrije groet,
Luigi Cozzula