Beoordeeld op 7 augustus 2018

Vriendelijk personeel, goede kamers, ruime badkamer, goede bedden. Het enige dat ik heb gemist in deze hittegolf was een airconditioning. Gelukkig was ik pas laat op de kamer en met de ramen open na zonsondergang koelde het voldoende af. De ventilator 's-nachts aan laten staan heeft geholpen met slapen.

Kamertip: Aan de straatkant heb je 's-avonds wel wat verkeersgeluid maar als je niet te vroeg gaat slapen is het goed te doen.
Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
GTAlkmaar, Manager van Golden Tulip Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2018

Beste Martin,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie review. Het is een genoegen om te lezen dat u erg tevreden was , wij hopen u weer te mogen ontvangen voor een volgend verblijf.

Met vriendelijke groet.

Beoordeeld op 22 juni 2018

Voor mijn werk kom ik vaker in uw hotel,wat opvalt is de vriendelijkheid van het personeel, het zeer goede ontbijt buffet met ruime keuze en de gezellige bar waar barman Koen je alles kan vertellen over de speciaal biertjes. Restaurant Truffels is uitstekend, je kunt hier heerlijk eten vis of vlees het is allemaal heerlijk.

Datum van verblijf: juni 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
GTAlkmaar, Manager van Golden Tulip Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2018

Beste Nanne,

Hartelijk bedankt voor uw fantastische review. Wat fijn om te horen dat u zich meteen thuis voelde in onze Bar. Wanneer mogen wij u terug verwelkomen voor een volgende pilsje?, ik zal uw complimenten zeker delen met Koen. Tot snel!

Warme groet,

Beoordeeld op 14 juni 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en een ontzettend gezellige avond gehad met barman André! De steak van de week was de diamanthaas, een perfect stukje vlees wat eigenlijk voor altijd op de kaart zou moeten komen! Tot de volgende keer André!

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde voor zaken
GTAlkmaar, Manager van Golden Tulip Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juni 2018

Goedemiddag Roy,

Wat onwijs leuk; blije gasten uit ons eigen kikkerlandje! Wat een lieve woorden en mooie complimenten. Ik ben zo ontzettend blij om te horen dat u heeft genoten van de sfeer, het heerlijke eten, en onze gezellige barman Andre!
Ik zal uw complimenten dan ook zeker delen!.

Hopelijk mogen wij u snel weer ontvangen.

Met gastvrije groet,

Beoordeeld op 5 april 2018

Al diverse malen heb ik dit hotel bezocht, zowel met partner, kids als mijn zus. Iedere keer weer ben ik zeer positief over de service, de sfeer en de prettige ruime kamers. De kamers en het hotel zijn schoon en spullen ogen nieuw. De bedden liggen heerlijk. Een attentie zoals de paaseitjes op de kamer dit keer, maken het helemaal "af".

Kamertip: familiekamers met twee aparte slaapkamers met deur ertussen. Ideaal met kids!
Datum van verblijf: april 2018
GTAlkmaar, Manager van Golden Tulip Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 april 2018

Beste Gast,

Wij willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven over uw verblijf. Uw complimenten over onze services zijn doorgegeven aan onze Team Members. Het was ons een waargenoegen om u en uw partner te verassen tijdens uw verbijf.

Wij kijken er naar uit om u weer terug te zien in Golden Tulip Hotel Alkmaar.

Met gastvrije groet,

Beoordeeld op 19 februari 2018

Ten eerste de uitermate vriendelijke en behulpzame ontvangst door Maartje bij de receptie. Ook het overige personeel (bij het ontbijt en een schoonmaakster die we tegenkwamen in de gang) was erg vriendelijk. Voor ons is dat zeer belangrijk in een hotel. Daarnaast was het bed uitstekend. Heerlijk op geslapen. De kamer was ruim, modern en netjes verzorgd. Het ontbijt was zeer gevarieerd en lekker.

Datum van verblijf: februari 2018
GTAlkmaar, Manager van Golden Tulip Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2018

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.
Wij zijn blij te lezen dat u geweldig bent ontvangen door Maartje ook fijn dat de rest van het team u een top service heeft geboden.
Ik zal uw complimenten zeker delen met de rest van het team!.

Hopelijk mogen wij u wederom ontvangen in ons hotel.