PricelineUS$ 76
TravelocityUS$ 75
Orbitz.comUS$ 75
Beoordeeld op 5 augustus 2022

Toch een leuke beleving zo een oude gevangenis de kamers waren super het personeel bekwaam en zeer vriendelijk echt een aanrader. Het centrum van Alkmaar vlakbij een bezoekje aan de kaasmarkt aan te raden. Ga nog zeker een keer terug

Beoordeeld op 5 augustus 2022 via mobiele applicatie

Leuk hotel, Heerlijk bed! Ontbijt is prima, voor ieder wat wils. Gezellige, behulpzaam en leuk personeel. Diner in het restaurant is ook erg goed. Ons voorgerecht (carpaccio) was wat veel. De douche was wat minder. Wisselde van temperatuur en de straal was zacht.. . En de rondleiding over het huis bewaring is een must! Super leuk!

Beoordeeld op 2 augustus 2022

We kwamen aan in het hotel, wegens personeel tekort konden we een uurtje later dan afgesproken op de kamer, geen probleem, we zijn de stad in geweest.
Eenmaal ingecheckt is de kamer voor 2 personen, wij waren met 3.. de jongen aan de receptie zou het gaan oplossen, we hebben even op het terras gezeten en werden gebeld dat er een andere kamer kregen, dus spullen opgehaald, pasjes gewisseld en veranderd van kamer, opzich geen drama..
Smorgen lekker naar het ontbijt, ze weken in shifts, wij hadden een kaartje om te ontbijten tussen 9:00 en 10:00uur.
Ontbijt zag er lekker uit, dus wij 3 de bordjes opgeschept en dacht lekker te gaan ontbijten… echter was er geen tafel vrij, wij een serveerster aangehouden met de vraag of ze een plekje heeft voor ons.. ze riep.. ik ga zo even kijken.. wij stonden daar dus al een 10 min om ons heen te kijken.
Mijn man vond het lang genoeg duren en wou aan een tafel gaan zitten die ‘gereserveerd’ was.. er stonden ca. 20 tafels mooi opgedekt die dus gereserveerd waren, het zag er naar uit voor het avond eten maar nee daar mochten we niet gaan zitten..
er kwam een jonge dame naar ons toe, dat we maar ons bordje mee moesten nemen naar de Lobby.. pardon..
Ja de lobby, want ze had geen plek meer..
de reden die ze op gaf was.. dat ze gasten van de vorige shift zich niet aan de tijd hebben gehouden.. waarom wordt hier niet op gecontroleerd dan?
Oh ja en de volgende keer moesten wij eerst maar onze kaartjes van de shift op tafel leggen voordat we het eten gingen halen, zodat we een tafel zouden hebben.
Echt ronduit belachelijk behandelend door de dames van het restaurant!
We hebben onze dochter een broodje op laten eten, verder hebben wij geen hap meer door onze keer gekregen!
Verder was het verblijf zo slecht nog niet, maar door deze aanvaring heb ik niet meer dat 1 ster over voor de recensie!
Ook was er geen coulance bij het melden, oh ja we kregen het parkeerkaartje gratis, de receptioniste was heel begripvol maar we hadden toch wel wat meer coulance verwacht, ook omdat ze nog even kwam kijken waarom wij ‘gezellig’ in de lobby zaten met eten…
Helaas dus geen gebruik gemaakt van de tour, die hadden we graag nog willen maken na het lezen van de positieve recensies. Erg jammer!

Beoordeeld op 1 augustus 2022 via mobiele applicatie

Prachtig hotel in oude gevangenis. Extra charme is de rondleiding die gegeven wordt door oud werknemers van de gevangenis. De kamers zijn fijn, mooi en groot. Enige minpuntje is de douche, kracht van de straal was matig en het fluctueerde steeds qua temperatuur.

Kamertip: Parkeren kan achter het hotel gratis in het weekend
Beoordeeld op 30 juli 2022

super leuk om eens in de isoleercel te slapen.
leuk locatie super lekker ontbijt.
dit was de tweede keer dat wij in een gevangenis sliep vorig in Leeuwarden maar die was meer Basic dit was luxe en genieten van Alkmaar en omgeving.

Kamertip: een gewoon cel is al super mooi
Datum van verblijf: juli 2022