Beoordeeld op 25 augustus 2020 via mobiele applicatie

Moest om factuur vragen, handdoekrekje en kapstokken jas ontbraken. Goed Schoongemaakt,toch sokken in kastje. Ontbijt zonder eieren.rustige sfeer, goede omgeving, goede bediening.brandalarm ging af geen toelichting, geen medewerkers gezien

Beoordeeld op 24 augustus 2020

Wij hadden een deluxe kamer. Die categorie zit bij Fallon in tussen comfort en superior. Niet in een verbouwde cel. Nette kamer. Modern. Voldoende que grootte. Wel deels onder het schuine dak. Kussen waren allemaal veels te dik. Bij navraag geen dunner kussen te krijgen... Er was geen boek op de kamer met informatie over het hotel. Doorgaans is dit gebruikelijk in hotels. Er schijnt een fitnessroom in het hotel te zijn. Maar waar? Dat staat nergens aangegeven. Ook aan de weg is geen bord dat het het hotel daar zit. Dus de eerste keer voorbij gereden. ''Onze'' receptie medewerkster kwam neerbuigend over. Haar collega was juist heel aardig. De officiële prijs van het ontbijt is 17,50 euro. Maar het is feitelijk een continentaal ontbijt. Alleen koude items. Geen gebakken (roer) ei en spek b.v. Het ontbijt wordt georganiseerd in rondes van één uur. De situatie ter plekke komt rommelig over. We hebben geen geluidsoverlast gehad vanuit andere kamers of vanaf de gang.

Beoordeeld op 23 augustus 2020

Kamer ziet er mooi uit maar is erg basic. Geen bureau lamp, geen handdoeken ophang rek, geen klein lampje wat aan kan als je s’nachts naar de toilet moet. Wel airco en een koffiezetapparaat en prima douche.
Het eten was heel lekker, maar zeker niet veel. We hebben van 19.15 tot 20.00 op voor gerecht moeten wachten en op onze wijn. En tot 21.00 op ons hoofdgerecht. Het excuus was dat ze onderbezet waren. Maar iedereen moet reserveren (ivm. Corona) Dus eigenlijk is dat geen goed excuus want er van te voren bekend hoeveel gasten er komen eten.
Ontbijt is prima.

Kamertip: Het hotel ligt in een rustige omgeving op loopafstand van het centrum
Beoordeeld op 21 augustus 2020 via mobiele applicatie

Echt supergaaf om te verblijven in de bajes. De buurman is de ex-directeur en wil je graag wat vertellen. Een telefoontje naar hem en hij kwam meteen.
Prachtige schone kamer en een top verblijf gehad.
Vriendelijk personeel. Heerlijk buffet ontbijt met oa vers fruit.
Originele details nog steeds aanwezig.

Beoordeeld op 21 augustus 2020 via mobiele applicatie

Echt een gaaf hotel. Alles mooi afgewerkt, goede service. Alleen ontbrak in onze kamer de deur van de badkamer, een wc-borstel en een (eventuele) douchewand. Vanaf het bed was de wc zichtbaar, dus dat is niet echt prettig, ook al ben je met je partner ;-)