Beoordeeld op 25 augustus 2019

Alkmaar is een prachtig historisch en cultureel stadje. Zeer geschikt om er doorheen te struinen, te shoppen, de sfeer te snuiven, te eten en te drinken. Wij hebben ons er twee etmalen goed kunnen vermaken, zonder buiten de wallen te raken. Alles op loopafstand. Heerlijk. Dan is Grand Hotel Alkmaar geweldig. Je kunt het boeken zonder ontbijt (in de stad zijn genoeg alternatieven) en het ligt super centraal.

Er waren wat akkefietjes, maar die werden direct opgelost.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 21 juni 2019

Het hotel bevindt zich in een mooi oud pand. De kamers hebben hierdoor wel karakter, althans mijn kamer wel door het schuine dak. Ontvangst vriendelijk, ik werd zelfs begeleid naar mijn kamer, en dat zie j niet vaak meer.
Er is een lift, heb je wel wat geduld voor nodig, maar zoals gezegd, een oud pand dus moest er geimproviseerd worden. Overigens nets mis met de lift hoor!
In de buurt van het hotel bevinden zich diverse parkeergarages. Vraag meteen bij aankomst naar een uitrij kaart a EUR 10!
Kamer schoon, prima bedden ( vond de matras wat zacht, maar dat is persoonlijk. Begrijp me niet verkeerd, de matras was op zich van goede kwaliteit hoor)
Let op: hotel heeft gen restaurant. Ook voor het ontbijt dien je apart te betalen. Overigens was het ontbijt prima, ruime keus, ook voor wat betreft fruit.

Geen minpuntjes? Vond de vloer van de douche toch wat gladjes worden tijdens douchen, dus voorzichtig.Suggestie om anti-slip mat neer te leggen.
Daarnaast gemiste kans om de douche niet te voorzien van een handdouche.

Kamer heeft geen beschikking over kluisje.

Stekker doos wat onhandig geplaatst: moest waterketel op de grond zetten, gevaarlijk.

Al met al verder een plezierig verblijf

Datum van verblijf: juni 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 11 april 2019 via mobiele applicatie

Erg lang wachten voordat je een drankje kan bestellen, na aangegeven te hebben bij de receptie dat je wat wilt drinken, omdat hij blijkbaar beiden in zijn eentje moet regelen. Bleek er nog maar 1 soort bier te zijn, de rest moest nog geleverd worden. Slagroom op de warme chocolademelk werd vergeten en er moest meerdere keren gevraagd worden voor ijs in de baco. Hem neem ik het niet kwalijk, hij was vriendelijk genoeg, maar er was duidelijk te weinig personeel ingedeeld voor alle incheckingen die dag. De toegewezen kamer is ook erg klein, zeker als je er meer dan 2 weken verblijft.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 8 april 2019

Hotel heeft een prachtige ligging midden in het centrum. Wij hadden een standaard kamer, prima voor elkaar. Goede bedden en nette badkamer. Ontbijt was ook goed en vriendelijk personeel. Enig minpuntje, er stond alleen een Senseo apparaat op de kamer, en geen waterkoker. Aangezien ik een theedrinker ben, mistte ik die.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 26 maart 2019 via mobiele applicatie

Mooi hotel in een mooi oud gebouw. Bij binnen komst een erg vriendelijke dame bij de receptie. De kamer was erg mooi met een goed bed en een goed e douche,
Het hotel ligt midden in het centrum, in het hotel kun je niet eten maar restaurantjes genoeg .
Het ontbijt was goed verzorgd en ook hier weer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Datum van verblijf: maart 2019
Reistype: Reisde alleen