King's Inn city hostel / hotel(Alkmaar)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
  • Gratis parkeren
  • Bar/lounge
  • Gratis parkeren
Agoda.com
4 april 2018 beoordeeld

Wij hebben dit hotel geboekt via Vakantieveilingen en misschien mag je dan niet teveel verwachten, maar de kamer waar wij sliepen zouden wij zeker NIET weer boeken.
Een kamer zonder ramen, wel een lichtkoepel, maar ook deze kon niet open.
Het was 's nachts erg warm op de kamer en de airco hing zowat boven het bed, dus deze de hele nacht aan laten was ook zeker geen optie.
De kamer zelf was verder ruim en netjes, de mensen super vriendelijk en ook het ontbijt was prima voor elkaar!
Wel een prima hotel dus voor een verblijf in het centrum van Alkmaar, maar even goed informeren op wat voor kamer je terecht komt.......

30 maart 2018 beoordeeld

Een nacht verbleven in een executive kamer. De kamer was schoon en erg groot. Uitzicht op de "binnenplaats"/dak. Prima, want zo was er geen geluidsoverlast. Hoewel.... om half 8 begon er hak en breekwerk. Dat er verbouwd moet worden is geen probleem, maar half 8, als je pas over twaalven in bed ligt... De kamer was netjes, met inloopdouche en bad, alleen miste ik wat dingen, die bij een 4 sterren hotel toch wel aanwezig zouden horen te zijn: extra kussens, een doosje tissues, en er stond geen water op de kamer. Gelukkig was er een pizzeria aan de overkant die water/frisdrank verkocht. De minibar was leeg.Nespresso apparaat op de kamer. Het ontbijt was prima, genoeg keuze en vers. Gezellige ruimte. De muziek stond wat hard, maar dat was misschien ivm de lopende werkzaamheden. De ligging van het hotel is ideaal.

28 maart 2018 beoordeeld

Met Vakantieveilingen konden wij naar dit hotel komen. We kregen een zolderkamer! Om rolgordijn te openen moesten we op de leuning van de enige stoel die in de kamer aanwezig was gaan staan. De kamer was geen 'vier-sterren' waard. Wat wel opviel: alle medewerkers waren uitermate vriendelijk!!!. Het ontbijt was OK.

Kamertip: Vraag een kamer met een venster op manshoogte en geen kamer waar je op de leuning van een stoel moet staan om naar buiten te kijken.
5 maart 2018 beoordeeld

Hotel in het centrum van Alkmaar....loopafstand van restaurantjes en barretjes en leuke winkeltjes
Hele mooie en schone kamer met 2 douches en bubbelbad....vriendelijk personeel en een super uitgebreid ontbijt met verse ingrediënten....zijn in veel hotels geweest maar dit hotel is wel voor herhaling vatbaar

4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel midden in het centrum van Alkmaar. Vriendelijk personeel. Uitstekende kamer op de derde verdieping. Ontbijt was ook prima. Leuk om in dit voormalig postkantoor te overnachten. Wij hebben het uitstekend naar ons zin gehad! Een aanrader

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner