Beoordeeld op 28 april 2018

Geweldige locatie en mooi ruim appartement! Na het uitzoeken van een weekendje weg zijn we uitgekomen bij Familie Hotel Alkmaar. Het hotel ligt midden in het centrum van Alkmaar. Ideaal als je lekker wilt shoppen of wilt genieten van de horeca in de omgeving. Ook biedt het hotel voor een redelijk tarief parkeren bij in de nabije omgeving. Al met al een aanrader!

Kamertip: rustige omgeving midden in het centrum
  • Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 17 april 2018

Een echte aanrader. Een top appartement midden in de binnenstad, winkels en restaurants om de hoek. We verbleven in een 6 persoon appartement die van alle gemakken was voorzien, zelf de waxinelichtjes zaten in de windlichten!! De keuken was prima en ook de slaapkamers waren voorzien van prima bedden. En bij mooi weer is het prima vertoeven op het dak terras. De parkeerplekken waren ook dichtbij, niks geen gedoe, gewoon top. Bob en Tiny bedankt voor jullie gastvrijheid, we komen terug!!!

• Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 11 maart 2018

We verbleven met zes vrouwen (nichtjes) in accijnstoren A op de bovenste etage van het hotel. Het appartement was van alle gemakken voorzien (heerlijke bedden, prima douche, goed uitgeruste keuken, gezellige woonkeuken/kamer en ruime slaapvertrekken). Ontvangst was allerhartelijkst door Tiny. Een gezellig praatje, toelichting op het appartement en toeristische tips. We hebben een fijn verblijf gehad in het hotel en er worden al plannen gemaakt voor een vervolgbezoek aan Alkmaar. Familiehotel Alkmaar zal dan ook zeker weer de uitvalsbasis zijn!

Kamertip: Kamers voor verschillende grootte gezelschappen dus af te stemmen op eigen groepsgrootte.
  • Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 20 februari 2018

Het is een prachtige lokatie. we zijn met 17 dames geweest en wat is er mooier dan een appartement te huren in hartje stad Alkmaar. We hadden de complete bovenverdieping ter beschikking, 3 ruime slaapkamers en een grote keuken/zitgedeelte. Ruime keuken, van alle gemakken voorzien. Op loopafstand van het prachtige centrum.
Priveparkeerplekken zijn er aanwezig en de eigenaren zijn zo vriendelijk om te helpen sjouwen met de boodschappen en koffers, echt geweldig.
we gaan zeker nog een keer weer.

• Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 24 september 2017 via mobiele applicatie

Laat ik beginnen dat de kamer netjes en goed is.
Alleen voor de prijs verwacht je ook een beetje een nette inkom. Dit vonden wij heel teleurstellend en geeft een slordige indruk.

Kortom de kamer is netjes en compleet. De gedeelde (woon) kamer is wel zonder tv en in het slaap appartement staat een klein tv'tje maar niet bij de zithoek.

Verbleef: september 2017