“was hier om de verjaardag van mijn zoon te vieren”
Beoordeling van Joseph Aan de Poel

Joseph Aan de Poel
Reserveren met
Joseph Aan de Poel is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 5 van 43 Restaurants in Aalsmeer
1 juni 2018 beoordeeld

goede plek geen problemen met parkeren klein stukje lopen langs het water gezellig goede ontvangst alles netjes en schoon goede bediening erg vriendelijk prima eten

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zo’n mooie zaak. Prima keuken. Maar die bediening. Zoo ongeinteresseerd. Zoo inefficient. Neem even lege glazen mee. Zorg voor de juiste bestelling. ‘Nee we hadden geen soep besteld’. Ohja de wijnkaart. Hallo mogen we aandacht!?

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele nette zaak met goed terras, uitstekende bediening en heerlijke gerechten. Voorbeeld voor andere zaken

12 april 2018 beoordeeld

De formule van het restaurant is eenvoudig. Toegankelijke recepten en uitstekende ingrediënten. Vis en vlees zijn prima van kwaliteit. Je krijgt voldoende te eten maar verwacht geen culinaire hoogstandjes. Ik was er met een groep collega's en we waren tevreden. Sfeer en inrichting zijn prima. De prijzen zijn in verhouding met wat er wordt aangeboden.

15 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier vaker met collega's maar het was vandaag niet best.
Enorme wachttijd tussen de
gerechten. Ongezellig personeel die niet naar de gast kijkt maar naar zijn handheld. Voorgerecht zonder rucola gevraagd maar de restje rucola zaten er nog op. Als hoofdgerecht een dik stuk vis met soppige groentjes. Wel heerlijke frietjes! Koude koffie toe. Jammer, vorige keren echt prima gegeten!

Reizigers die Joseph Aan de Poel bekeken, bekeken ook

Hoofddorp, Haarlemmermeer
Hoofddorp, Haarlemmermeer

Aalsmeer, Noord-Holland

In Joseph Aan de Poel geweest? Deel je ervaringen!