“Top vis ”
Beoordeling van Restaurant De Dorpshoek

Restaurant De Dorpshoek
Reserveren met
Restaurant De Dorpshoek is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 11 van 43 Restaurants in Aalsmeer
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn restaurant met prettige bediening. Mooie wijnkeuze en uitstekende vis. Een discussie punt is de garnalen cocktail. Is naar mijn smaak teveel sla. Hou persoonlijk meer van de authentieke cocktail. Zeetong was top. Was zoals altijn fijn om hier te eten.

2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je van vis houdt moet je hier zeker een keer gaan eten.
Van mosselen tot heerlijke kreeft alles vindt je op de kaart. Ook 2 verschillende surf-en-turf gerechten als je niet kunt kiezen tussen vlees of vis.
De bediening is goed en vriendelijk en geeft goed advies en toelichting.
Uitgebreide wijnkaart met wederom professionele hulp als je daar behoefte aan hebt.
Kortom een aanrader.

18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom weer uitstekend gegeten bij restaurant de dorpshoek. Uitstekende soep en de zeetong was weer heerlijk. Erg vriendelijke en behulpzame bediening. Prettig dat er niet veel wisselingen zijn. Fijn relaxed restaurant.

17 november 2017 beoordeeld

Regelmatig fietsten we langs de Dorpshoek en waren nieuwsgierig geworden nadat het vervallen pand een metamorfose had ondergaan. Door de wervende teksten op de site over de kwaliteit van de Franse keuken waren onze verwachtingen behoorlijk hoog gespannen. Er waren nauwelijks gasten en dat was jammer, want dat maakt het geheel toch een beetje sfeerloos. De bediening kon hier niet veel aan veranderen.
Eén stukje brood met een bakje aioli vooraf was ronduit karig. De ossenhaas met gamba smaakte goed. Niets mis mee. Met wat groenten en frietjes. Tip: serveer er lekkere knapperig gefrituurde Vlaamse frieten bij i.p.v. de smakeloze McDonald-frietjes. De creme brulee was ok.
Met gemengde gevoelens, ook over de prijs/kwaliteit, verlieten we de Dorpshoek. Misschien moeten we het in de toekomst nog maar eens proberen.

28 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier terecht gekomen door de AH actie. Hoewel dat normaal gesproken prima bevalt om een restaurant uit te proberen viel het de keer tegen.
Wij kregen de indruk dat het AH menu ook net zoveel winst moest genereren als de reguliere gerechten.

Zo was de gerookte zalm vooraf prima. Maar voor ruim €9 is de zalm van IKEA meer, lekkerder en goedkoper.
Ook het hoofdgerecht was karig en mocht niet te veel kosten.

Wel een mooie ambiance en keurige bediening.

Reizigers die Restaurant De Dorpshoek bekeken, bekeken ook

Hoofddorp, Haarlemmermeer

Aalsmeer, Noord-Holland

In Restaurant De Dorpshoek geweest? Deel je ervaringen!