“Wat te duur.”

Geclassificeerd als nr. 12 van 297 Restaurants in Tilburg
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
26 februari 2018 beoordeeld

Prettig restaurant, maar je kunt een slecht tafeltje worden toegewezen naast een 'zaaltje' waar een groot luidruchtig gezelschap zit! Eten en wijntjes zijn heerlijk, maar is wel overpriced. Ze hebben ook een afdeling met een bistro, die wat vriendelijker in prijs is, maar ook wel een simpeler kaart heeft. Het restaurant ziet er fraai uit, maar ligt wel aan een lelijk Tilburgs plein. Al met al prima voor te duur.

Datum van bezoek: oktober 2017

26 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kok Verhoeven is een zekerheid(je) als je in Tilburg lekker uit wilt eten. Geweldige visspecialiteiten , heerlijke fruit de mer , sfeervolle ambiance . Ook het plateau Kok Verhoeven icm de kreeftensoep geeft een mooie gezellige tafel met veel variatie. Zowel de brasserie als het restaurant zijn aanbevelingswaardig .

Datum van bezoek: februari 2018
25 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden hoge verwachtingen, maar het was het toch niet. We kozen voor een 4-gangen verrassingsmenu. Het was prima, maar alles was -hoe zeg ik het netjes- wat veilig. Niet knallend van smaak. Niet iets waar je echt voor gaat zitten. Jammer. Bediening was ok. Muziek was hard en niet sfeervol.

Datum van bezoek: februari 2018
22 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In een fijne ambiance bediend door zeer correct en verzorgende staf met 4e verrukkelijk bereide vis gegeten. Begeleid door een mooie witte chardonnay wijn uit de nieuwe wereld. Zeer goede keuken.

Datum van bezoek: januari 2018
9 februari 2018 beoordeeld

Kok Verhoeven blijft toch één van onze favoriete restaurants. De ambiance, bediening, gastvrijheid en uiteraard het heerlijke eten maken dat wij regelmatig terug komen. Aan alles merk je dat hier met passie wordt gewerkt en dat in een gemoedelijke sfeer.

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Kok Verhoeven bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

Tilburg, Noord-Brabant

In Kok Verhoeven geweest? Deel je ervaringen!