“Altijd goed en sfeervol met mooie visspecialiteiten”
Beoordeling van Kok Verhoeven

Kok Verhoeven
Geclassificeerd als nr. 11 van 288 Restaurants in Tilburg
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
26 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kok Verhoeven is een zekerheid(je) als je in Tilburg lekker uit wilt eten. Geweldige visspecialiteiten , heerlijke fruit de mer , sfeervolle ambiance . Ook het plateau Kok Verhoeven icm de kreeftensoep geeft een mooie gezellige tafel met veel variatie. Zowel de brasserie als het restaurant zijn aanbevelingswaardig .

25 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden hoge verwachtingen, maar het was het toch niet. We kozen voor een 4-gangen verrassingsmenu. Het was prima, maar alles was -hoe zeg ik het netjes- wat veilig. Niet knallend van smaak. Niet iets waar je echt voor gaat zitten. Jammer. Bediening was ok. Muziek was hard en niet sfeervol.

22 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In een fijne ambiance bediend door zeer correct en verzorgende staf met 4e verrukkelijk bereide vis gegeten. Begeleid door een mooie witte chardonnay wijn uit de nieuwe wereld. Zeer goede keuken.

9 februari 2018 beoordeeld

Kok Verhoeven blijft toch één van onze favoriete restaurants. De ambiance, bediening, gastvrijheid en uiteraard het heerlijke eten maken dat wij regelmatig terug komen. Aan alles merk je dat hier met passie wordt gewerkt en dat in een gemoedelijke sfeer.

12 januari 2018 beoordeeld

Weinig bediening gezien. De maaltijden waren goed maar voor die prijs niet echt orgineel, geen amuse wel olijven met mayonaise en brood, die werden weg gehaald zonder te vragen. Het eten werd neer gezet zonder erbij te zeggen wat het was. Nadat ik er iets van gezegd had kregen we uitleg bij het dessert. Prijs kwaliteit staat niet in verhouding.

Reizigers die Kok Verhoeven bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

In Kok Verhoeven geweest? Deel je ervaringen!