“Gezellige sfeer en heerlijk gegeten!”
Beoordeling van Bij Vermeer

Bij Vermeer
Reserveren met
Bij Vermeer is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 86 van 288 Restaurants in Tilburg
30 mei 2018 beoordeeld

Geweldige avond gehad, leuk personeel en heerlijk gegeten. Net zoals op de avond dat ik mijn afstuderen vierde, toen we een super lekker 3-gangen menu geserveerd kregen met heerlijke wijnen! Top service, goede kwaliteit en niet te vergeten een hele gezellige sfeer!

19 mei 2018 beoordeeld

Gezellig tentje bij de Piushaven. Je kunt er buiten op het kleine terras zitten, maar ook binnen genoeg zitruimte. Als je echt romantisch rustig wilt eten dan moet je hier niet heen gaan. Het is ook een plek waar mensen aan de bar een drankje komen doen en er is een ruimte voor grote groepen mensen waardoor het wat luidruchtig kan zijn. Ik had als voorgerecht Sushi, dat was een glaasje volgestopt met rijst en wat sushi-ingrediënten toegevoegd. Was prima te eten, vulde aardig. Mijn partner had Pomodorisoep, die was erg lekker. Als hoofdgerecht had ik de steak Vermeer, mijn partner camembert met peer en vijg. Mijn steak was goed, niet bijzonder ofzo. De camembert was zoal het op de kaart stond: camembert met peer en vijg. Het is letterlijk zo geserveerd. Een volledige warme camembert in een pannetje met wat partjes peer en vijg. Heel basic geserveerd, iets te gewoontjes en makkelijk in onze ogen. Gewoon een goed tentje, heel gemiddeld. Oogt gezellig, leuk aangekleed. Maar verder niet echt dat je zegt, hier gaan we vaker heen of dat het heel bijzonder was.

12 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond maar weer een spareribs gegeten. Heerlijke gegaarde ribs in een pannetje geserveerd. De ouderwetse Ribs van Bogey, in ketjap en kruiden gemarineerd en zo gaar dat het vlees makkelijk van de botjes is af te peuzelen. Een ruim portie voor slechts €9,50 met grote puntzak frites en coleslaw. Iedere maandag verkrijgbaar in deze geweldige lokatie en vriendelijke bediening. Ook vele andere gerechten van de kaart zijn de moeite waard!

22 januari 2018 beoordeeld

Goed eten, leuk terras en vriendelijke bediening op de perfecte locatie maken een bezoek zeker waard!

17 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn met ons gezin gezellig gaan uiteten bij restaurant Bij Vermeer.
Het is een mooi restaurant er heerst en gezellige sfeer en een prettige bediening.
De menukaart is zeer uitgebreid en er is dan ook keuze uit heerlijke salades, soepjes, lunchgerechten, voorgerechten en hoofdgerechten.
Ze willen dat het de gasten aan niets ontbreekt en komen dan ook vaker vragen of alles naar wens is en voldoende is.
Met als afsluiting een heerlijk dessert proeven Vermeer met verschillende kleine lekkernijen.

Wij zullen er zeker vaker gaan eten een echte aanrader.

Reizigers die Bij Vermeer bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

In Bij Vermeer geweest? Deel je ervaringen!