“Altijd goed”

Trattoria Farci
Geclassificeerd als nr. 15 van 297 Restaurants in Tilburg
Prijsklasse: US$ 575 - US$ 1.995
3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al een aantal keren hier aan tafel geschoven. Prima tent. Goede kaart en prettig geprijsd. Vriendelijke bediening

Datum van bezoek: januari 2018

14 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een dagje Efteling hier terecht gekomen via TripAdvisor, super vriendelijke bediening en zeer kind vriendelijk, heerlijk gegeten , begonnen met antipasti was super lekker toen heerlijke pizza en als afsluiter een super lekkere tiramisu ! En een super limoncello om af te sluiten ! Hier gaan we zeker nog eens terug .

Datum van bezoek: februari 2018
6 november 2017 beoordeeld

Fijne voorgerechtjes, lekkere pasta's en pizza, prijs-kwaliteit zeker in orde, spontane en vriendelijke bediening, gezellige drukte, speelgoed voorzien voor peutertje, ruime parking nabij het restaurant, ideaal na een dagje Efteling.

Datum van bezoek: november 2017
1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een zaterdagavond, na een dagje Efteling hier een mooie afsluiter beleefd.
Heel vriendelijke bediening! Gestart met de antipasti, ruim voldoende en alles van heel goede kwaliteit. Daarna nog een stuk pizza waarop niks aan te merken is. Onze twee kinderen kregen een heerlijke spagettie bolognaise voorgeschoteld. Wij onthouden dit zeker voor als we nog eens passeren.

Datum van bezoek: oktober 2017
25 september 2017 beoordeeld

Vrijdagavond hebben we besproken in Trattoria Farci. Komend vanuit het Noorden vanwege een golftoernooi willen we eten in een Italiaans restaurant
Trattoria Farci staat bij de beste tien Italiaanse restaurants in Tilburg vermeld. Alles wat daar staat is waar, verzorgd, gezellig, vriendelijk, prijs kwaliteit voortreffelijk. Heerlijk voorgerecht en onwijs lekkere pizza. Geen harde randen, alles wordt opgegeten en hoewel we even denken dat ze te klein zijn was het voor ieder van ons meer dan voldoende. Een aanrader om daar naar toe te gaan

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Trattoria Farci bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

In Trattoria Farci geweest? Deel je ervaringen!