“Heerlijk gegeten , top bediening”
Beoordeling van Trattoria Farci

Trattoria Farci
Geclassificeerd als nr. 17 van 293 Restaurants in Tilburg
Prijsklasse: US$ 575 - US$ 1.995
14 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een dagje Efteling hier terecht gekomen via TripAdvisor, super vriendelijke bediening en zeer kind vriendelijk, heerlijk gegeten , begonnen met antipasti was super lekker toen heerlijke pizza en als afsluiter een super lekkere tiramisu ! En een super limoncello om af te sluiten ! Hier gaan we zeker nog eens terug .

6 november 2017 beoordeeld

Fijne voorgerechtjes, lekkere pasta's en pizza, prijs-kwaliteit zeker in orde, spontane en vriendelijke bediening, gezellige drukte, speelgoed voorzien voor peutertje, ruime parking nabij het restaurant, ideaal na een dagje Efteling.

1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een zaterdagavond, na een dagje Efteling hier een mooie afsluiter beleefd.
Heel vriendelijke bediening! Gestart met de antipasti, ruim voldoende en alles van heel goede kwaliteit. Daarna nog een stuk pizza waarop niks aan te merken is. Onze twee kinderen kregen een heerlijke spagettie bolognaise voorgeschoteld. Wij onthouden dit zeker voor als we nog eens passeren.

25 september 2017 beoordeeld

Vrijdagavond hebben we besproken in Trattoria Farci. Komend vanuit het Noorden vanwege een golftoernooi willen we eten in een Italiaans restaurant
Trattoria Farci staat bij de beste tien Italiaanse restaurants in Tilburg vermeld. Alles wat daar staat is waar, verzorgd, gezellig, vriendelijk, prijs kwaliteit voortreffelijk. Heerlijk voorgerecht en onwijs lekkere pizza. Geen harde randen, alles wordt opgegeten en hoewel we even denken dat ze te klein zijn was het voor ieder van ons meer dan voldoende. Een aanrader om daar naar toe te gaan

9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor dit restaurant gevonden. Na het lezen van de recensies onze diner in het hotel afgezegd en hier naar toe gereden . Het leuke , frisse en gezellige restaurant ligt in een nieuwbouwwijk , tegen over het station . Er is een verwarmd en overdekt buitenterras maar wij kozen voor binnen . Het was er gezellig druk en de prettige , sfeervolle muziek stond aan . De jonge bediening was ervaren en klantvriendelijk . We hebben genoten van de pizza's , anti pasta, panini en salade's . Zeer leuk , sfeervol en vriendelijk restaurantje wat zeker de moeite waard is . De prijzen zijn bijzonder netjes .

Reizigers die Trattoria Farci bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

In Trattoria Farci geweest? Deel je ervaringen!