“Escape room De Bank ”

Locks&keys Escape Room Tilburg
Geclassificeerd als nr. 1 van 13 Recreatie en spellen in Tilburg
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
Beschrijving eigenaar: Locks&keys heeft 2 gethematiseerde escaperooms voor u gebouwd. Deze twee kamers zijn voor beginnende en expert spelers . Ideaal voor vrijgezellenfeesten of gewoon een avondje uit. Onze escape rooms zijn niet eng maar bieden wel spanning en gezelligheid. Geschikt voor deelnemers vanaf 12 jaar oud ivm het denkniveau van de puzzels .
Nuttige informatie: Toiletten, Parkeergelegenheid kinderwagens, Activiteiten voor oudere kinderen, Kluisjes / opslag, Voedsel te koop
27 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor mij de 2e escape room bij Locks&Keys. De Bank is een leuke kamer. Het begin is even lastig maar het moet ook niet te makkelijk zijn. Het doel is zoveel mogelijk geld uit de kluisjes zien te bemachtigen. Samenwerken is van essentieel belang. Af en toe een tip als je er echt niet verder kunt. Mogelijkheid om voor- en achteraf wat te drinken. Deze kamer is meerdere keren te spelen vanwege de grote hoeveelheid puzzels.

27 maart 2018 beoordeeld

De escaperoom was ontzettend leuk! Het was een keer iets anders dan de meeste escaperooms. Daarnaast moest je met elkaar samenwerken om een zo hoog mogelijke score te behalen wat goed was voor de teamspirit. Zeker een aanrader!

27 maart 2018 beoordeeld

met 7 personen hebben wij "de Bank" gespeeld. Een erg leuke kamer waarbij je een binnen een uur moet inbreken bij een bank en zoveel mogelijk spullen moet stelen. Een goede activiteit voor teambuilding, zeker richting het einde is stressbestendigheid heel belangrijk.

Bedank Marjolein Zoekt... S
20 maart 2018 beoordeeld

We hebben deze kamer met zijn 7e gespeeld, in plaats van ontsnappen moet je eerst de bank zien binnen te komen. Er wordt veel samenwerkingsvermogen van je gevraagd en dit houdt het spannend. Al met al een hele geslaagde avond en zeker een aanrader

Bekijk meer beoordelingen
17 maart 2018 beoordeeld

Deze escape room is anders dan een 'normale' escape room. In plaats van ontsnappen uit een kamer moet je nu eerst inbreken in de bank, en zorgen dat je binnen een uur weer buiten bent met zoveel mogelijk geld. Samenwerking is erg belangrijk, zo moet je een opdracht puur o.b.v. communicatie uitvoeren. Al met al erg veel plezier gehad met z'n zevenen!

Reizigers die Locks&keys Escape Room Tilburg bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

In Locks&keys Escape Room Tilburg geweest? Deel je ervaringen!