Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuke bank kamer - break in ipv escape - toffe tips en spannend

- Heel vriendelijk ontvangst en begeleiding, ook een drakje nadien inbegrepen - Bank: heel tof ... meer lezen

Beoordeeld op 21 oktober 2018
EvaDC1989
Mechelen, België
Super leuk als afdelingsuitje

Wat was het spannend. Het is ons helaas niet gelukt op tijd uit de kamer te komen. Aardig personeel ... meer lezen

Beoordeeld op 16 september 2018
soumayai2016
Tilburg, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 63 beoordelingen

Beoordeeld op 27 maart 2018

met 7 personen hebben wij "de Bank" gespeeld. Een erg leuke kamer waarbij je een binnen een uur moet inbreken bij een bank en zoveel mogelijk spullen moet stelen. Een goede activiteit voor teambuilding, zeker richting het einde is stressbestendigheid heel belangrijk.

Beoordeeld op 20 maart 2018

We hebben deze kamer met zijn 7e gespeeld, in plaats van ontsnappen moet je eerst de bank zien binnen te komen. Er wordt veel samenwerkingsvermogen van je gevraagd en dit houdt het spannend. Al met al een hele geslaagde avond en zeker een aanrader

Beoordeeld op 17 maart 2018

Deze escape room is anders dan een 'normale' escape room. In plaats van ontsnappen uit een kamer moet je nu eerst inbreken in de bank, en zorgen dat je binnen een uur weer buiten bent met zoveel mogelijk geld. Samenwerking is erg belangrijk, zo moet je een opdracht puur o.b.v. communicatie uitvoeren. Al met al erg veel plezier gehad met z'n zevenen!

Beoordeeld op 14 maart 2018

Leuke escaperoom waarbij de spanning zat in het geld (zo veel mogelijk) stelen uit de bank. Om hierin te slagen moesten veel leuke puzzels opgelost worden. Leuke ervaring dus!

Beoordeeld op 13 maart 2018

Een erg originele escape room, waarbij het draait om zoveel mogelijk geld te stelen van de bank. Dit gaf een extra dimensie waarbij de ook nog de puzzels erg tof waren. Teamwork is af en toe een vereiste wat voor mij belangrijk was. Dus een super ervaring en zeker een aanrader.