“de Bank, voor de echte slimmeriken”

Locks&keys Escape Room Tilburg
Geclassificeerd als nr. 1 van 14 Recreatie en spellen in Tilburg
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
Beschrijving eigenaar: Locks&keys heeft 2 gethematiseerde escaperooms voor u gebouwd. Deze twee kamers zijn voor beginnende en expert spelers . Ideaal voor vrijgezellenfeesten of gewoon een avondje uit. Onze escape rooms zijn niet eng maar bieden wel spanning en gezelligheid. Geschikt voor deelnemers vanaf 12 jaar oud ivm het denkniveau van de puzzels .
Nuttige informatie: Kluisjes / opslag, Voedsel te koop, Toiletten, Activiteiten voor oudere kinderen, Parkeergelegenheid kinderwagens
27 maart 2018 beoordeeld

met 7 personen hebben wij "de Bank" gespeeld. Een erg leuke kamer waarbij je een binnen een uur moet inbreken bij een bank en zoveel mogelijk spullen moet stelen. Een goede activiteit voor teambuilding, zeker richting het einde is stressbestendigheid heel belangrijk.

20 maart 2018 beoordeeld

We hebben deze kamer met zijn 7e gespeeld, in plaats van ontsnappen moet je eerst de bank zien binnen te komen. Er wordt veel samenwerkingsvermogen van je gevraagd en dit houdt het spannend. Al met al een hele geslaagde avond en zeker een aanrader

17 maart 2018 beoordeeld

Deze escape room is anders dan een 'normale' escape room. In plaats van ontsnappen uit een kamer moet je nu eerst inbreken in de bank, en zorgen dat je binnen een uur weer buiten bent met zoveel mogelijk geld. Samenwerking is erg belangrijk, zo moet je een opdracht puur o.b.v. communicatie uitvoeren. Al met al erg veel plezier gehad met z'n zevenen!

14 maart 2018 beoordeeld

Leuke escaperoom waarbij de spanning zat in het geld (zo veel mogelijk) stelen uit de bank. Om hierin te slagen moesten veel leuke puzzels opgelost worden. Leuke ervaring dus!

Bekijk meer beoordelingen
13 maart 2018 beoordeeld

Een erg originele escape room, waarbij het draait om zoveel mogelijk geld te stelen van de bank. Dit gaf een extra dimensie waarbij de ook nog de puzzels erg tof waren. Teamwork is af en toe een vereiste wat voor mij belangrijk was. Dus een super ervaring en zeker een aanrader.

Reizigers die Locks&keys Escape Room Tilburg bekeken, bekeken ook

In Locks&keys Escape Room Tilburg geweest? Deel je ervaringen!