“Break-in in plaats van escape”

Locks&keys Escape Room Tilburg
Geclassificeerd als nr. 1 van 14 Recreatie en spellen in Tilburg
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
Beschrijving eigenaar: Locks&keys heeft 2 gethematiseerde escaperooms voor u gebouwd. Deze twee kamers zijn voor beginnende en expert spelers . Ideaal voor vrijgezellenfeesten of gewoon een avondje uit. Onze escape rooms zijn niet eng maar bieden wel spanning en gezelligheid. Geschikt voor deelnemers vanaf 12 jaar oud ivm het denkniveau van de puzzels .
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Voedsel te koop, Kluisjes / opslag, Toiletten, Parkeergelegenheid kinderwagens
17 maart 2018 beoordeeld

Deze escape room is anders dan een 'normale' escape room. In plaats van ontsnappen uit een kamer moet je nu eerst inbreken in de bank, en zorgen dat je binnen een uur weer buiten bent met zoveel mogelijk geld. Samenwerking is erg belangrijk, zo moet je een opdracht puur o.b.v. communicatie uitvoeren. Al met al erg veel plezier gehad met z'n zevenen!

14 maart 2018 beoordeeld

Leuke escaperoom waarbij de spanning zat in het geld (zo veel mogelijk) stelen uit de bank. Om hierin te slagen moesten veel leuke puzzels opgelost worden. Leuke ervaring dus!

13 maart 2018 beoordeeld

Een erg originele escape room, waarbij het draait om zoveel mogelijk geld te stelen van de bank. Dit gaf een extra dimensie waarbij de ook nog de puzzels erg tof waren. Teamwork is af en toe een vereiste wat voor mij belangrijk was. Dus een super ervaring en zeker een aanrader.

14 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn met een groepje meiden naar Locks&Keys geweest. We hadden alle 3 de kamers gereserveerd; Boshut 17, Schrobbelèr en de Bank. Ik koos ervoor om de Bank te spelen. Het doel is om zoveel mogelijk van de schat achter de kluis buit te maken in een uur tijd door het oplossen van puzzels en spellen. Erg leuk maar ook erg lastig! Het leuke aan deze room was dat alles donker is en iedereen een zaklamp meekrijgt, dat maakt het allemaal nog spannender. Wij hadden €10.000 buit gemaakt, helaas niet genoeg voor het maandrecord maar wel een super leuke ervaring rijker!

Bekijk meer beoordelingen
30 november 2017 beoordeeld

De escaperoom 'de Schrobbelér' gespeeld bij Locks & Keys. Dit is zeker een aanrader. Alles wat je verwacht van een escape room zit erin. Veel puzzels en codes om te kraken. De sfeer was heel gezellig en het personeel vriendelijk. Wij komen zeker nog terug om een andere escape room te doen hier!

Reizigers die Locks&keys Escape Room Tilburg bekeken, bekeken ook

In Locks&keys Escape Room Tilburg geweest? Deel je ervaringen!