“Originele kamer met veel uitdaging”

Locks&keys Escape Room Tilburg
Geclassificeerd als nr. 1 van 14 Recreatie en spellen in Tilburg
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
Beschrijving eigenaar: Locks&keys heeft 2 gethematiseerde escaperooms voor u gebouwd. Deze twee kamers zijn voor beginnende en expert spelers . Ideaal voor vrijgezellenfeesten of gewoon een avondje uit. Onze escape rooms zijn niet eng maar bieden wel spanning en gezelligheid. Geschikt voor deelnemers vanaf 12 jaar oud ivm het denkniveau van de puzzels .
Nuttige informatie: Voedsel te koop, Toiletten, Activiteiten voor oudere kinderen, Kluisjes / opslag, Parkeergelegenheid kinderwagens
13 maart 2018 beoordeeld

Een erg originele escape room, waarbij het draait om zoveel mogelijk geld te stelen van de bank. Dit gaf een extra dimensie waarbij de ook nog de puzzels erg tof waren. Teamwork is af en toe een vereiste wat voor mij belangrijk was. Dus een super ervaring en zeker een aanrader.

14 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn met een groepje meiden naar Locks&Keys geweest. We hadden alle 3 de kamers gereserveerd; Boshut 17, Schrobbelèr en de Bank. Ik koos ervoor om de Bank te spelen. Het doel is om zoveel mogelijk van de schat achter de kluis buit te maken in een uur tijd door het oplossen van puzzels en spellen. Erg leuk maar ook erg lastig! Het leuke aan deze room was dat alles donker is en iedereen een zaklamp meekrijgt, dat maakt het allemaal nog spannender. Wij hadden €10.000 buit gemaakt, helaas niet genoeg voor het maandrecord maar wel een super leuke ervaring rijker!

30 november 2017 beoordeeld

De escaperoom 'de Schrobbelér' gespeeld bij Locks & Keys. Dit is zeker een aanrader. Alles wat je verwacht van een escape room zit erin. Veel puzzels en codes om te kraken. De sfeer was heel gezellig en het personeel vriendelijk. Wij komen zeker nog terug om een andere escape room te doen hier!

28 november 2017 beoordeeld

Bij Locks&Keys staat de ervaring van de bezoekers centraal. Je wordt enorm gastvrij ontvangen en er wordt veel moeite gestoken in het thema en het verhaal rondom de kamers! Echt een aanrader.

Bekijk meer beoordelingen
8 augustus 2017 beoordeeld

We hadden met drie personen voor de zaterdagmiddag zowel Schrobbeler als de Boshut geboekt voor een heerlijk middagje escapen. Het liep allemaal wat anders en een van ons moest kort ervoor met spoed onder het mes en zette zo een streep door de escape activiteiten.
Toen ik ging annuleren werd ik super goed geholpen door Bob; waar ik verwacht had minimaal een deel en zo niet al het geld kwijt te zijn, had hij alle begrip voor de situatie. We mogen nu op een later tijdstip met z'n drieën terug komen om alsnog deze kamers te gaan beleven. Zulke service maak ik niet vaak mee! Heren, nogmaals dank en tot snel.

Reizigers die Locks&keys Escape Room Tilburg bekeken, bekeken ook

In Locks&keys Escape Room Tilburg geweest? Deel je ervaringen!