“Aanrader!”

Locks&keys Escape Room Tilburg
Geclassificeerd als nr. 1 van 13 Recreatie en spellen in Tilburg
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
Beschrijving eigenaar: Locks&keys heeft 2 gethematiseerde escaperooms voor u gebouwd. Deze twee kamers zijn voor beginnende en expert spelers . Ideaal voor vrijgezellenfeesten of gewoon een avondje uit. Onze escape rooms zijn niet eng maar bieden wel spanning en gezelligheid. Geschikt voor deelnemers vanaf 12 jaar oud ivm het denkniveau van de puzzels .
Nuttige informatie: Parkeergelegenheid kinderwagens, Toiletten, Kluisjes / opslag, Activiteiten voor oudere kinderen, Voedsel te koop
30 november 2017 beoordeeld

De escaperoom 'de Schrobbelér' gespeeld bij Locks & Keys. Dit is zeker een aanrader. Alles wat je verwacht van een escape room zit erin. Veel puzzels en codes om te kraken. De sfeer was heel gezellig en het personeel vriendelijk. Wij komen zeker nog terug om een andere escape room te doen hier!

28 november 2017 beoordeeld

Bij Locks&Keys staat de ervaring van de bezoekers centraal. Je wordt enorm gastvrij ontvangen en er wordt veel moeite gestoken in het thema en het verhaal rondom de kamers! Echt een aanrader.

8 augustus 2017 beoordeeld

We hadden met drie personen voor de zaterdagmiddag zowel Schrobbeler als de Boshut geboekt voor een heerlijk middagje escapen. Het liep allemaal wat anders en een van ons moest kort ervoor met spoed onder het mes en zette zo een streep door de escape activiteiten.
Toen ik ging annuleren werd ik super goed geholpen door Bob; waar ik verwacht had minimaal een deel en zo niet al het geld kwijt te zijn, had hij alle begrip voor de situatie. We mogen nu op een later tijdstip met z'n drieën terug komen om alsnog deze kamers te gaan beleven. Zulke service maak ik niet vaak mee! Heren, nogmaals dank en tot snel.

3 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag deze escape room gespeeld samen met mijn neefje van 12. Voor hem was het zijn eerste escape room en daarom ook speciaal deze uitgekozen vanwege dat je hier de tijd krijgt om de kamer helemaal uit te spelen wat ik een leuk aspect van deze kamer vind.
De kamer zit niet vol technische snufjes maar is een hele leuke kamer om kennis te maken met escaperooms.
Puzzels zijn niet heel moeilijk maar vereist wel wat logisch nadenk werk. In de kamer zijn leuke verassende elementen in en erg leuk dat je langzaam stukje bij beetje verder komt.
Naderhand nog leuk met de eigenaar gepraat over zijn visie over escaperooms. Al met al een hele leuke ervaring en mijn neefje heeft er erg van genoten!

Bekijk meer beoordelingen
17 maart 2017 beoordeeld

Een mooie voorziening om iets te vieren met vrienden of familie. Je bent een uurtje heel intensief bezig en dat geeft stof tot napraten. De escaperoom zit vernuftig in elkaar. Je amuseert je kostelijk, geniet van iedere oplossing en voelt een plezierige stress om de puzzels opgelost te krijgen.

Reizigers die Locks&keys Escape Room Tilburg bekeken, bekeken ook

In Locks&keys Escape Room Tilburg geweest? Deel je ervaringen!