Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Escape room boshut 19

Leuke escape room, goed horror thema. Goede puzzels, zeker een aanrader! Allicht niet de engste van ... meer lezen

Beoordeeld op 14 november 2021
Fearless17302889693
Zelzate, België
via mobiele applicatie
Spannende escape room

Gezellig en leuke ontvangst. Nette uitleg vooraf. Spannende Escape room waar je tijdens het ... meer lezen

Beoordeeld op 30 december 2019
DNcornholio
Eindhoven, Nederland
Lees alle 70 beoordelingen

Beoordeeld op 19 december 2016 via mobiele applicatie

Hele gave escape room om te doen! Zat erg goed en professioneel in elkaar. Spannend tot letterlijk de allerlaatste seconde. Meer verklap ik niet, maar zeker de moeite waard!

Datum van activiteit: augustus 2016
Beoordeeld op 18 december 2016

Nooit eerder een Escape Room gedaan, geen idee wat mij te wachten stond, wat een uitvinding, geweldig. De Bank, was super, logica en verassingen een uur lang top, Thanx

Beoordeeld op 16 december 2016

Na een aantal andere escape rooms gedaan te hebben, was "De Bank" een flinke uitdaging! In plaats van ontsnappen is het doel om een zo groot mogelijk geldbedrag buit te maken door in te breken. Het geheel werd begeleid door een spontane en vooral enthousiaste jongedame. Absoluut een aanrader!

Beoordeeld op 12 december 2016 via mobiele applicatie

Gisteren de uitdaging aangegaan in de kamer De Bank. Wij hebben al een aantal escape rooms gedaan en dan is de kamer een verrassende uitdaging. Het is geen standaard escape room en er zitten onverwachte wendingen in de kamer verstopt. Leuk dat je deze kamer, als je zou willen, vaker kunt spelen om verder in de kamer te komen/ je eigen record te verbreken. Kortom: Ik zou de kamer niet zo snel spelen als je nog geen ervaring hebt met een escaperoom. Heb je al wel iets meer ervaring dan is het een leuke kamer als je op zoek bent naar een andere escaperoom dan normaal.

Beoordeeld op 20 november 2016

De schrobbelearkamer kamer is een leuke kamer. Ook voor een beginner al is enige kennis en ervaring met een escaperoom wel prettig. Veel leuke elementen, puzzels, raadsels, sloten, codes. En heel afwisselend. We gaan snel terug om ook de tweede kamer 'De bank' een keer te spelen.

Datum van activiteit: november 2016