“Heerlijk gegeten”
Beoordeling van Eethuis Twintig

Eethuis Twintig
Geclassificeerd als nr. 19 van 340 Restaurants in Tilburg
Beschrijving: Welkom thuis.. Sla je krantje open, neem een goede kop koffie, heerlijk glas wijn of geniet van een uitgebreide lunch of diner. Eethuis Twintig voelt niet alleen als thuiskomen, het is thuiskomen. Of je nou alleen, samen met vrienden en familie komt: ieder moment van de dag ontvangen wij je met open armen. Welkom bij Eethuis Twintig, welkom thuis!
4 weken geleden beoordeeld

Wederom een heerlijk 3-gangen verrassingsmenu op. Heerlijke gerechten. Wij kregen ook bijpassende wijnen. Omdat we geen rodewijnliefhebbers zijn, kregen we een aangepast hoofdgerecht. Ook bij het nagerecht een andere wijn gekregen en dat alles zonder gedoe en gezeur. Een echte aanrader dit restaurant.

Datum van bezoek: september 2019

26 augustus 2019 beoordeeld

Gingen even hapje eten in de stad. Kwamen bij dit restaurant uit. Hadden hier jaren geleden gegeten en dat was goed. Maar nu was het veel beter: mooie opgemaakte borden, verrassende combinaties, heerlijk eten. Toen een tafeltje vrij kwam aan het water werd ons direct gevraagd of we dat wilden. Bediening hield alles goed in de gaten en toonde zich een waarlijk gastheer. Complimenten.

19 augustus 2019 beoordeeld

Toevallig terecht gekomen na een dagje Tilburg. Aan de Piushaven zijn best wel wat leuke zaken maar wij lieten ons verleiden om hier binnen te stappen. We gingen meteen voor het 3 gangen verrassingsmenu en het heeft ons van in het begin tot op het einde gesmaakt. We gaven aan de vriendelijke gastheer aan dat we liever richting vlees verrast wilden worden en dat was geen enkel probleem. Leuke inrichting en sfeer, heel industrieel. Vriendelijke bediening. Wat ons betreft een aanrader.

17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij eethuis twintig. Zeer prettig restaurant fraaie industriële sfeer in voormalige fabriekspand Falcon.
Aangenaam verrast en genoten van driegangenmenu verrassingsmenu. Zeer verzorgd, smaakvol opgediend.

4 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Behoort tot een van de betere restaurants van Tilburg. Al regelmatig gaan eten met vrienden, nu mijn ouders eens meegenomen. Heb vaak gekozen voor het verrassingsmenu dat altijd heerlijk is! Gisteren voor het eerst à la carte en op het terras gegeten, gezellig aan de Piushaven. Goede kaart, zeer smaakvolle gerechten met een mooie opmaak van de borden. Ter info: ze hebben ook een speciaal kindermenu voor €15.

Reizigers die Eethuis Twintig bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant
Tilburg, Noord-Brabant

In Eethuis Twintig geweest? Deel je ervaringen!