“Geweldige sfeer en goed eten ”
Beoordeling van 't Elfde Gebod

't Elfde Gebod
Geclassificeerd als nr. 33 van 297 Restaurants in Tilburg
Wijk: Centrum
16 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant op loopafstand van de theaters in Tilburg heeft een hele mooie sfeer. Allemaal godsdienstige beelden langs de muren en een duistere gezellige vibe. De bediening is vriendelijk en de gerechten zijn lekker en royaal. Heerlijk gegeten. De vele soorten biertjes maakten het bezoek af.

8 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een zondagmiddag genoten van een lekker blond bier van de tap en een eenvoudige maar prima uitgevoerde en smakelijke lunch. Personeel was bijzonder vriendelijk en gastvrij. Bij een volgend bezoekje aan tilburg komen wij graag terug.

2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelegenheid met een bijzondere decoratie van heilige beelden en dergelijke.
Binnen liggen de lege pindadoppen op de vloer.
Voor de presentatie van Bokbier was de sfeer herfstachtig gemaakt, wat erg origineel overkwam.
De koffie is er echt geweldig. Plaats 22 op de koffie eredivisie.
Buiten een gezellig verwarmt terras.
Uitgebreide kaart met goed eten.
Prima bediening en redelijke prijzen.

1 oktober 2017 beoordeeld

Gezellig cafe, goed terras. Eten is lekker en goed aan de prijs. Aanrader. Leuke mensen, zowel het personeel als bezoekers.

16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen niet zoveel in Tilburg. Bezochten dit gezellige eetcafé voor een snelle hap voor een concert in 013. Vlotte en vriendelijke bediening en na een paar lekkere biertjes, een uitstekende saté en redelijke spareribs er weer vandoor. We gingen met een prettig gevoel op pad. Maar nu ik dan de dag erop de bon nog eens nakijk tref ik een berekende euro aan voor een beetje extra gevraagde chilisaus voor de spareribs....ik weet t niet hoor, van zo'n euro ga je niet failliet, maar het voelt zo kneuterig.... en daar word ik dan toch wat sikkeneurig van .....

Reizigers die 't Elfde Gebod bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

Tilburg, Noord-Brabant

In 't Elfde Gebod geweest? Deel je ervaringen!