“Geweldig”

Auberge Du Bonheur
Geclassificeerd als nr. 7 van 280 Restaurants in Tilburg
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Beschrijving: In ons à la carte restaurant Auberge du Bonheur wordt op hoog culinair niveau gekookt. Mooie klassiekers uit de Franse keuken, met een eigentijdse vertaling. We werken zoveel mogelijk met streekproducten, die we dagelijks met zorg selecteren bij onze leveranciers. Chef-kok Ralph Blaakenburg en zijn keukenbrigade zetten zich iedere dag met hart en ziel in om uw smaakpapillen te verrassen. “We laten ons leiden door de pure smaken van het seizoen. Alles wordt in eigen keuken bereid, tot en met de bonbons en friandises. Ons streven is gastronomische perfectie, die zorgt voor een unieke beleving.” Auberge du Bonheur is vermeld in de Lekker 2015, de ranglijst met de 500 beste restaurants van Nederland en gastronomiegids GaultMilau (13 punten) Het à la carte restaurant is geopend van maandag tot en met vrijdag voor lunch en diner. Op zaterdagavond is het a la carte restaurant ook geopend. Op zaterdagmiddag en zondag zijn wij ook geopend en bieden wij de gehele dag een uitgebreide brasseriekaart aan.
27 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben voor het AEX menu gekozen, en wat een geweldig menu hebben we gekregen.

Skrei, rogvkeugel, heilbot, en ga maar door!
Mooie bij passende wijnen, bijpassende alcohol vrije cocktails, met passie gemaakt door het team van Bart Verbunt.

Prijs kwaliteit is hier top!

Aanrader

Bartverbunt441, Manager van Auberge Du Bonheur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 maart 2018

Mark,

Bedankt voor de mooie recensie en fijn dat jullie zo genoten hebben. Voor jullie samen nog een fijne zwangerschap en we zien elkaar na de verbouwing in mei.

6 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne ambiance, gastvrije bediening en goed bereide gerechten. Heb genoten van de uitgebreide lunch!

4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Auberge du Bonheur heeft iets statigs; je krijgt het gevoel eerst toelatingsexamen te moeten doen alvorens binnen te treden. Hoe verrassend anders is het als de deur openzwaait. Warmte en brabantse gezelligheid straalt je tegemoet. Wij hadden gekozen voor wen 7-gangen verrassingsarrangement met een wijnparade voor mij en een zesdelige BOB cocktail optocht voor mijn partner. En afsluitend een heerlijke hotelovernachting en een super ontbijt. Maar laat me deze recensie beperken tot het diner. Van eerste amuse tot laatste dessert was het genieten. Kunstcreaties in krullen en kleurvlakjes als streling voor het oog; verfijnde roggevleugel tot gefermenteerde bleekselderij. De nouvelle cuisine bestaat hier gelukkig nog anders was de eindstreep niet gehaald. Borden afwassen was nauwelijjs nodig; tot de laatste drup boerenkoolijs of flintertje iberisch zwijn; alles verdween als sneeuw voor de zon. En de geschonken wijnen zijn zo verrassend bijzonder dat een gevoel van euforie je naar je hotelkamer laat zwevwn. Enig minpuntje: drie personeelsleden die zich heel vriendelijk aanbieden om je bestelling op te nemen terwijl je toch echt wacht op de verrassingen bleef wat bijzonder.
Samenvattend: ga naar binnen en laat je verrassen. Een echte aanrader.

4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en goed. Culinair eten en ruimte voor de wensen van kinderen. In de zomer een leuk terras. Inrichting binnen zou voor mij iets moderner zijn, maar het is wel heel erg gezellig.

Beste Brigpi77,

Uw wensen worden verhoord, 29 april starten we met een volledige restyling vanaf de voordeur tot en met de serre. 11 mei moet alles gereed zijn, graag tot dan. Wij hebben er zin in.

26 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een afscheidsdiner met een kleine groep mensen hebben we in de Herenkamer mogen genieten. Wat een geweldige ambiance om in die ruimte (met open haard) een privé diner te hebben. Het personeel was vriendelijk, attent en goed opgeleid. Het vijf gangen diner was verrassend, had meerdere originele smaakvolle smaakcombinaties maar vooral een lust voor het oog. Wat mij betreft één verbeterpunt, het hoog culinaire maakt dat de hoeveelheid ietwat aan banden lijkt te zijn gelegd. Het is heerlijk als je met een tikje voldaan gevoel afrond, dat was in dat opzicht net niet het geval. Laat deze opmerking niets afdoen aan sfeer, kwaliteit en beleving: geweldig.

Bartverbunt441, Manager van Auberge Du Bonheur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 december 2017

Beste Gert-Jan,
Dank voor deze mooie recensie, we nemen alle opmerkingen mee in ons teamoverleg. Graag tot een volgend bezoek.

Reizigers die Auberge Du Bonheur bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

In Auberge Du Bonheur geweest? Deel je ervaringen!