“wat was dat lekker eten!”
Beoordeling van Restaurant Monarh

Restaurant Monarh
Reserveren met
Restaurant Monarh is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 297 Restaurants in Tilburg
Keukens: Frans, Internationaal
3 maart 2018 beoordeeld

In de keuken van een oud klooster van waaruit voorheen missionarissen over de gehele wereld uitzwermden, wordt nu fantastisch gekookt. Hier ging de stelling van mijn vrouw weer eens op: Waar de amuse goed is, dar staat ons iets goeds te wachten.Wat een combinatie van smaken! Prachtig opgemaakt. Elk gerecht is mooi in balans. We zijn met vrienden en alle vier zijn we onder de indruk. Een dan perfecte bediening door prettige deskundige obers. Alles is hier af. Ze hebben 2 lepeltjes van de Michelin. Ik zou er een ster bij doen

Datum van bezoek: februari 2018

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een feestje is dit! Heel mooie gerechten met geweldige smaken. Ook de bijpassende wijnen scoren goed.

Datum van bezoek: maart 2018
17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ze maken er een heerlijk feestje van. Bijzondere gerechten en bereidingen. Verassende smaakcombinaties. Leuke tussengerechten. Allemaal erg lekker.

Datum van bezoek: februari 2018
4 februari 2018 beoordeeld

Kwaliteit van het eten is werkelijk geweldig, wijnen zijn super, kennis van de sommelier is heel goed, de kwaliteit van de bediening varieert, de bedienende dames snappen het wat minder en schenken de wijn ook erg minimaal.

Datum van bezoek: november 2017
21 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met collega's . Net na uitreiken van de Bib en Michelin . Begrijp niet waarom Monarh geen van beide heeft gekregen. Uitstekend eten en heerlijke wijnen.

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Restaurant Monarh bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

In Restaurant Monarh geweest? Deel je ervaringen!