“Ice dipping een aanrader”
Beoordeling van Slagroom | Eten & Drinken

Slagroom | Eten & Drinken
Reserveer een tafel
za 27-2
20:00
Geclassificeerd als nr. 55 van 296 Restaurants in Tilburg
Keukens: Nederlands
Wijk: Centrum
Beschrijving: Slagroom is een bruin eetcafé met een typisch Nederlandse uitstraling uit de jaren '50. De inrichting wordt gekenmerkt door een scheepsvloer, authentieke reclameborden, ouderwetse blikken en vele andere leuke en verrassende details uit die tijd. Kortom, een warme sfeer met uiteraard de Brabantse gastvrijheid!
27 september 2020 beoordeeld

Wij gingen voor ice dipping. Heel lekker, leuk geserveerd. Geen problemen ervaren. Binnen voldoende ruimte om op afstand te zitten.

19 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was goed ik had de kip saté en de grote variatie was veel. Mijn vrouw had een vegetarische schotel, die zij heel apart vond. Bediening was attent.

4 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Best lekker eten voor een stadscafe - salades en broodjes zijn prima en ook de vleesgerechten oké - nette bediening en schappelijke prijzen

14 augustus 2020 beoordeeld

Net langs geweest met vriendinnen. Een hele arrogant serveerder. Mijn vriendin vroeg iets normaal en hij zei: “ ik kan je ook weg sturen! “. Daar waren we niet van gediend. Uit eigen voet gelijk weggegaan!

Datum van bezoek: augustus 2020
5 augustus 2020 beoordeeld

Het eten was ruim voldoende en zeer smaakvol.
De sfeer was ook erg ongedwongen, vriendelijke bediening en fijne muziek, die door de jaren heen gaat.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Slagroom | Eten & Drinken bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

In Slagroom | Eten & Drinken geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.