“Echt een prima locatie ”
Beoordeling van Het Dorstige Hert

Het Dorstige Hert
Geclassificeerd als nr. 21 van 293 Restaurants in Tilburg
Keukens: Café
5 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Of je hier nu komt om te lunchen dineren of borrelen, je zult altijd tevreden naar buiten lopen. Een echt Tilburgs eetcafé wat vooral bezocht wordt mensen die hier al jaren komen en in de buurt wonen. Ze hebben een mooie kaart, goede bediening en heerlijke gerechten. Ik zou wel even van te voren reserveren voor het diner, want deze locatie wordt altijd druk bezocht. Zeker ook een aanrader om op warme dagen te bezoeken omdat je dan heerlijk kunt buiten zitten op het overdekte terras.

14 oktober 2017 beoordeeld

Ik heb hier met een groep gegeten.Aardige bediening, leuke ambiance, hele mooie toiletten. Parkeren gaat maar is niet super. Eten betreft het gebruikelijke eetcafe voedsel: biefstuk met saus, saté en dergelijke. Niet super maar gewoon goed. Niet al te duur.

24 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In augustus 2017 hebben wij voor familie en vrienden een feestavond georganiseerd voor een 50 jarig verjaardag. Deze was uitstekend door medewerkers van Het Dorstige Hert verzorgd. De aangeboden hapjes waren van top kwaliteit.
De zaal was ingericht zoals vooraf afgesproken. Wij konden zelf met eigen versiering nog een persoonlijke touch aan de zaal geven.
De toiletten bleven de hele avond schoon.
Wij hebben genoten van de gastvrijheid en raden deze gelegenheid aan iedereen aan.

21 augustus 2017 beoordeeld

Het Dorstig Hert momentje vis bestaande uit een vissoepje, garnalenkroketje en een salade met tonijn was een goede keus. Lekker, een mooi opgemaakt geheel en een uitstekende smaakcombinatie.

13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne informele sfeer. Snelle bediening, leuke kaart met eigen Hert bier. Dinerkaart is eenvoudig maar van prima kwaliteit. Met name de biefstuk is een aanrader!

Reizigers die Het Dorstige Hert bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

In Het Dorstige Hert geweest? Deel je ervaringen!