“Een heerlijke lunch buiten op het terras.”
Beoordeling van Het Dorstige Hert

Het Dorstige Hert
Geclassificeerd als nr. 21 van 297 Restaurants in Tilburg
Keukens: Café
21 augustus 2017 beoordeeld

Het Dorstig Hert momentje vis bestaande uit een vissoepje, garnalenkroketje en een salade met tonijn was een goede keus. Lekker, een mooi opgemaakt geheel en een uitstekende smaakcombinatie.

13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne informele sfeer. Snelle bediening, leuke kaart met eigen Hert bier. Dinerkaart is eenvoudig maar van prima kwaliteit. Met name de biefstuk is een aanrader!

5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als echte Tilburg kom ik hier al ruim 50 jaar. Voer een stoffige bende met gezette alcoholisten aan de bar. Nu uitgebreid met een extra zaal en een heerlijk terras.. Aanwinst voor Tilburg

De kaart is beperkt gehouden maar dat doet zeker niet af aan de kwaliteit van het eten. De sfeer zowel binnen als op het terras is uitstekend en de bediening is gastvrij.

De prijs kwaliteitsverhouding is uitstekend zeker als je even tussendoor wel eten of lunchen met je gasten.

5 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker geborreld en gegeten! Leuke en vlotte bediening. Prachtig terras. Mooie sfeervolle zaal en café

Datum van bezoek: juni 2017
5 mei 2017 beoordeeld

Ik ben weer een keer bij Het Dorstig Hert geweest. Nu voor een receptie. Ik was er al meer geweest. Wat zit je daar toch leuk. Met mooi weer buiten ook gezellig. Bij een eerdere receptie hadden we in de tuin een BBQ. Heerlijk.
Zit wel vlakbij parkeerterrein maar het is toch gezellig om daar te zitten.
Vriendelijke bediening, lekkere hapjes. Goed verzorgd.Was ook druk voor de lunch. ijken.

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die Het Dorstige Hert bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

In Het Dorstige Hert geweest? Deel je ervaringen!