“Fijne sushi,salades en bowls”
Beoordeling van Sumo

Sumo
Geclassificeerd als nr. 49 van 297 Restaurants in Tilburg
Keukens: Sushi, Japans, Grill
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
10 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je een keer geen zin hebt om te koken denk dan eens aan sumo in tilburg op de heuvel,je kan hier lekkere sushi,noodles,bowls of een goede salade bestellen en het word aan de deur gebracht,prima eten prima service en goed betaalbaar

Datum van bezoek: april 2018

20 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Sumo is een grote zaak waar het op de vrijdagavond dat wij er waren helemaal vol zat met een tamelijk jong publiek. Onze verwachtingen waren niet hoog gespannen, maar dat werd gelogenstraft. We zaten prima en best rustig, de bediening was vlot en het eten was boven verwachting. Ronduit lekker! Hier kun je prima een hapje eten.

Datum van bezoek: maart 2018
8 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de film in Tilburg even wat gaan eten. Plekje bij de deur waar constant rokers in en uitlopen waardoor je veel last van de kou hebt. Verder is het toch gewoon als andere sushi restaurants een beetje een vreetschuur. Bediening is wel snel en aardig.

Datum van bezoek: maart 2018
17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Druk en rumoerig. Bediening gehaast, niet heel persoonlijk. Niet blij verrast door de gerechten. We hebben beter Sushi gegeten in Tilburg.

Datum van bezoek: februari 2018
29 januari 2018 beoordeeld

Je kan er uitstekend terecht voor sushi . Prima ambiance met meer dan genoeg aanbod ook vegetarische kost

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Sumo bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

Tilburg, Noord-Brabant

In Sumo geweest? Deel je ervaringen!