Beoordeeld op 14 april 2018 via mobiele applicatie

Whow. We moesten vandaag ff iets eten, dus op zoek naar een restaurant. Op een ANWB bord zie ik een mes en vork staan dus afgeslagen naar de hoeve.

Wat een verrassing. Gezellige ambiance, vriendelijk personeel en eeerrug lekker eten. Menu van 23.50 en 31.50 gekozen. Prima hoeveelheid en super vers. Echt een aanrader.

Verbleef: april 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 18 maart 2018 via mobiele applicatie

Alle dagen geopend zegt hun website. Helaas, behalve als je op een willekeurige zondagochtend koffie wil gaan drinken. Adviseer om de website aan te passen. Gemiste kans. Vervolgens maar een alternatief gezocht, wat prima uitpakte. In het vervolg gaan we daar dan maar heen.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 22 september 2017

De Auberge biedt een aangeklede wandeling aan. De ontvangst met een aangeklede koffie met gebak geeft je direct al het gevoel dat je welkom bent. De wandeling door het nabij gelegen natuurgebied is leuk, alhoewel er wel veel Schotse hooglanders rondlopen. Een echt nadeel is dat de horizon verspest wordt door hoogspanningsleidingen, vuilnisbelt en een Coco-cola fabriek. Na terugkomst van de wandeling is er een heerlijke warme lunch. al met al waar voor je geld.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 15 april 2017 via mobiele applicatie

We gingen hiernaar toe om lekker te eten op een vrijgezellenfeest. We zaten in een apart ruimte en hebben heerlijk gegeten. Alle hofdgerechten zijn halve porties en hierdoor heb je een ruimere keuze omdat je twee gerechten kunt combineren. Heel lekker

Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 11 april 2017 via mobiele applicatie

We hebben in dit hotel overnacht gedurende onze wandeling van het Hertogenpad. Het hotel ligt aan de route, dus voor ons een ideale plek.
Het restaurant was boven verwachting goed, een prima bediening en een leuk concept met halve porties. Prima dus. De hotelkamer was niets bijzonder maar oké. Dus aan te bevelen

Verbleef: april 2017, reisde met vrienden