Auberge De Moerse Hoeve
Bastion Hotel Tilburg(Tilburg)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 97 per nacht.

Hostel Roots(Tilburg)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
  • Restaurant
ibis Tilburg(Tilburg)
Zie aanbieding
Mercure Hotel Tilburg Centrum(Tilburg)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Restaurant
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 103 per nacht.

Bosscheweg(Tilburg)
15 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen hiernaar toe om lekker te eten op een vrijgezellenfeest. We zaten in een apart ruimte en hebben heerlijk gegeten. Alle hofdgerechten zijn halve porties en hierdoor heb je een ruimere keuze omdat je twee gerechten kunt combineren. Heel lekker

11 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben in dit hotel overnacht gedurende onze wandeling van het Hertogenpad. Het hotel ligt aan de route, dus voor ons een ideale plek.
Het restaurant was boven verwachting goed, een prima bediening en een leuk concept met halve porties. Prima dus. De hotelkamer was niets bijzonder maar oké. Dus aan te bevelen

6 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke zaak met een schitterend natuurgebied in de achtertuin.
Voor een lekkere maaltijd met een leuk concept. Je besteld halve porties zodat je eens wat anders kan proberen ook. Leuk bedacht.
Ook voor een borrel een leuke zaak met een groot terras. Feesten en partijen kan ook. Er is een zaal.
Ik heb al een aantal keren de zaak bezocht en ben er over te spreken.
Ga hier gerust naartoe

5 november 2016 beoordeeld

Hier verbleven met 4 personen.
Balie idd onbemand, tot wij er iemand van het personeel bijriepen.
Het was er te donker om onze gegevens in te vullen, zodat wij moesten vragen het licht aan te zetten...

Kamers eerder duister, onvoldoende om wat te lezen, goed bed, matras en kussens, koffie en thee mogelijk. Goede nieuwe doucheruimte maar ook hier heerst de duisternis.

Uitgebreid ontbijt. Personeel heel rustig en vriendelijk.
Wij hebben hier niet kunnen dineren wegens verplichtingen in Dongen, maar andere gasten waren positief.

Grote parking en gelegen in een mooie groene omgeving.
Mooi stukje Nederland trouwens.

Kamertip: alle kamers geven uit op de parking, handig voor in-en uitladen.
  • Verbleef: november 2016, reisde met een partner
8 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier hebben we verrassend goed geluncht, al was het maar een dag hap met wat drinken en koffie met een stuk gebak toe, ze maken er hier bij de moerse hoeve altijd een feestje van, een "ordinaire" kop koffie wordt al erg leuk aangekleed met allerlei lekkers

Verbleef: september 2016, reisde met een partner