“Uitstekend en ambitieus restaurant”
Beoordeling van Te Koop in Tilburg,-

Te Koop in Tilburg,-
Geclassificeerd als nr. 9 van 286 Restaurants in Tilburg
26 februari 2018 beoordeeld

Heerlijke keuken met jonge brigade. Het restaurant is wat rumoerig, maar dat wordt ruimschoots goed gemaakt door de prachtige bordjes eten. Aanrader!!

16 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom heerlijk gegeten in ons favoriete restaurant. Heerlijk eten voor een zacht prijsje in een relaxte sfeer. Het personeel heeft passie voor het vak en dat merk je aan alles. Een echte aanrader!

4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten bij Te Koop,- is jezelf verwennen met heerlijk eten en prachtig opgemaakte borden. Bij Te Koop,- eet je voor mooie prijzen de lekkerste gerechten. De passie van de kok is goed merkbaar. Echt een aanrader.

16 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Te Koop kun je erg goed eten. Alle gerechten zijn een stuk chiquer dan in een gemiddeld restaurant. Daarbij is de prijs niet veel hoger.

Wij hadden beide 3 gangen welke allemaal erg goed smaakte. De ambiance is ook zeer goed, het enige nadeel vind ik dat een aantal tafeltjes dicht op elkaar staan en sommige in de loop staan. Wij hadden zo'n tafel in de loop dat is toch net wat minder fijn.

Maar al met al zijn wij zeer tevreden en kunnen we Te Koop echt aanraden.

10 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al een aantal keer gegeten en elke keer is het top. Verassende gerechten met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Reizigers die Te Koop in Tilburg,- bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

Tilburg, Noord-Brabant

In Te Koop in Tilburg,- geweest? Deel je ervaringen!