“Top!”
Beoordeling van Te Koop in Tilburg,-

Te Koop in Tilburg,-
Geclassificeerd als nr. 8 van 288 Restaurants in Tilburg
16 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom heerlijk gegeten in ons favoriete restaurant. Heerlijk eten voor een zacht prijsje in een relaxte sfeer. Het personeel heeft passie voor het vak en dat merk je aan alles. Een echte aanrader!

4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten bij Te Koop,- is jezelf verwennen met heerlijk eten en prachtig opgemaakte borden. Bij Te Koop,- eet je voor mooie prijzen de lekkerste gerechten. De passie van de kok is goed merkbaar. Echt een aanrader.

16 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Te Koop kun je erg goed eten. Alle gerechten zijn een stuk chiquer dan in een gemiddeld restaurant. Daarbij is de prijs niet veel hoger.

Wij hadden beide 3 gangen welke allemaal erg goed smaakte. De ambiance is ook zeer goed, het enige nadeel vind ik dat een aantal tafeltjes dicht op elkaar staan en sommige in de loop staan. Wij hadden zo'n tafel in de loop dat is toch net wat minder fijn.

Maar al met al zijn wij zeer tevreden en kunnen we Te Koop echt aanraden.

10 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al een aantal keer gegeten en elke keer is het top. Verassende gerechten met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

11 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met jongste op zaterdagavond naar Te Koop. We zijn de eerste (18:20 uur), maar dat blijft niet lang zo. We worden vriendelijk ontvangen met de mededeling dat er nu wél appeltaart is. Maar die was een vorige keer met oudste uitverkocht, dus stond jongste raar te kijken. Gedurende ons bezoek stroomt de zaak goed vol. We laten broodjes komen (met boter en zout, de olie staat al op tafel) en bestellen. Ik neem de tartaar vooraf, jongste de kibbeling met zoete aardappelfrietjes (die veel van stippelgravure weg hebben), ik het iberico varken op 3 manieren. Jongste neemt de parfait als toetje, ik de appeltaart met vanille-ijs. Daar laat ik een espresso bij komen, nadat jongste de bediening vraagt waar die blijft -maar het zicht op onze tafel wordt volledig ontnomen door een groep die op hun tafel staat te wachten. Wat fijn dat jongste hier ook goed kan slagen op de kaart, want het is hier echt allemaal erg lekker. En dat op loopafstand! Maar we bezoeken eerst nog het lichtjesfeest in de haven. Er is zeker herhalingsgevaar, want er staat genoeg lekkers op de kaart, de sfeer is er prima ongedwongen en het eten goed!

Reizigers die Te Koop in Tilburg,- bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

Tilburg, Noord-Brabant

In Te Koop in Tilburg,- geweest? Deel je ervaringen!