16 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de familie (11 personen) heerlijk gegeten. Verse streekingredienten die geweldig worden klaargemaakt. Ongedwongen sfeer en leuke bediening. Hier komen we zeker terug. Nu zaten we binnen, maar bij goed weer kun je prima op het terras of tuin terecht. Gaan we ook eens uitproberen

Verbleef: januari 2018, reisde met familie
Michel D, Eigenaar van Villa Pastorie, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 februari 2018

Beste Jan,
Bedankt dat je de moeite hebt genomen om ons feedback te geven. Bedankt voor je positieve reactie en vooral leuk om te mogen lezen dat jullie hebben genoten van jullie verblijf bij ons. We hebben je feedback gedeeld met de hele Villa Pastorie team. We verwelkomen je graag van de zomer.

21 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen regelmatig bij de Pastorie. Even een kop koffie met wat lekkers of een lunch. Het eten en drinken is van uitstekende kwaliteit, altijd lekker niets op aan te merken. Maar wat ze hier echt snappen is hoe je gastvrij moet zijn. Ik ken in heel Tilburg geen ander restaurant waar ze je het gevoel geven dat je zo welkom bent. Meer dan bijzonder!

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Michel D, Eigenaar van Villa Pastorie, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 november 2017

Beste Ilse,

Wat een lief bericht. Bedankt voor je feedback. Dit maakt het zo leuk voor ons want we zijn erg blij met onze gasten. We vinden het belangrijk dat elk bezoek voor onze gasten een "warme" beleving moet zijn. Fijn als we daarin geslaagd zijn!

16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wegens trauma cursus in Tilburg hier een nacht verbleven.
Kamers zijn leuk en apart ingericht. 'S ochtends een espresso op je kamer maken. De rituals verzorgingsproducten stonden klaar. Zelfs een kaartje om je als gast te verwelkomen.

Gezien de vroege vertrektijden ivm cursus dag stond alles al klaar voor het ontbijt ik een kamer. Top verzorging! Zeker een aanrader.

Verbleef: september 2017, reisde voor zaken
4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanwege een bruiloft in Tilburg één nacht verbleven in de Villa. Wat een top locatie! Waarmee echt het verschil wordt gemaakt, is de persoonlijke "touch." Van de zeer persoonlijke ontvangst, tot het welkomstkaartje op de kamer ... je voelt je echt te gast. De kamer is verrassend, het bed is goed en bij het ontbijt valt echt je mond open. Ik kan Villa Pastorie aan iedereen aanraden!

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Michel D, Eigenaar van Villa Pastorie, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 september 2017

Beste Paul, Wat een leuke recensie. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om te reageren! Fijn om te lezen dat jullie hebben genoten van jullie verblijf bij ons. Hier doen we het allemaal, heel graag, voor. We hebben er lol in en... ook samen met onze gasten. We hebben je reactie al gedeeld met het team! We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond heerlijk bij dit restaurant gegeten. Lekker rustig aan het water. Fluweelzacht soepje en een lekker vegetarisch hoofdgerecht. Bediening is snel en vriendelijk. We zaten buiten, maar ook binnen ziet het er leuk uit.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Michel D, Eigenaar van Villa Pastorie, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 augustus 2017

Beste Seb,
Bedankt voor je positieve feedback. Leuk om te lezen dat je hebt genoten bij ons, aan het water... mooiste plekje van Tilburg. Daar doen we het voor... en met passie! We zullen je bericht delen met de Villa Pastorie familie!