Tanja K

Prima hotel met fantastisch restaurant

Beoordeling van Auberge Du Bonheur
4,0 van 5 bollen2 jun 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Hotel is prima. Diner was fantastisch!
Wat mij stoorde was dat er een bruiloft was met knipperende discolampen en harde muziek.
Dit deed afbreuk aan de ambiance.
Tip: iets met gordijnen doen en geluidsisolatie.

Prima geslapen met super ontbijt!
Datum van verblijf: juni 2024
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Restaurant
    • Agoda.com
    6.8 km van Auberge Du Bonheur
    Meer hotels in Tilburg bekijken
    Beoordeeld op 2 april 2024

Heerlijk hotel en prachtig gelegen. Wij hebben dit hotel in het najaar bezocht en boften met het heerlijke weer. Buiten lekker geborreld. Daarna heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel, mooie kamers, schoon en heerlijke bedden. Kortom top verblijf aan de rand van het bos

Datum van verblijf: september 2023
    Beoordeeld op 27 maart 2022 via mobiele applicatie

Heel aangenaam hotel, zeer gastvrij en vriendelijk personeel.
    Bereid om iets extra te doen. Kindvriendelijk (je kan babyfoon bij receptie achterlaten en eten in hun lekker restaurant). Mooie ligging en ideaal om te combineren met een dagje Efteling.

Datum van verblijf: maart 2022
    Beoordeeld op 16 februari 2022

Met man en zoontje dit hotel bezocht vanwege een bezoekje aan het dichtbij gelegen Beekse Bergen. Super vriendelijk personeel. Ruime en schone kamers. Heerlijke badkamer met bad. Waanzinnig confortabel bed!

Datum van verblijf: februari 2022
    Beoordeeld op 23 augustus 2021

we hadden voor Auberge du bonheur gekozen voor de ideale ligging tussen de Efteling en de Beekse Bergen.

wat me al opviel voor we er waren, was dat telkens ik een vraag stelde via mail, dan werd deze snel en professioneel beantwoord. (extra bed in de kamer, late check-in mogelijk, enz)

De kamers en badkamers zijn héél proper, het ontbijt lekker en correct.

Ook de bediening van het restaurant was top. We hadden namelijk pas gebeld om 20u30 om te vragen of we om 21u30 nog konden eten. (de menu was niet meer mogelijk, maar wel een hoofdgerecht. Na een dag efteling was dit alles wat we nodig hadden.
    toegekomen om 21u30 was hen niets teveel, we werden ook niet opgejaagd. Zo hebben we op het gemak een aperitiefje gedronken op de terras en dan binnen nog lekker gegeten....

dus, kort samengevat, leuk hotel, mooie ligging en top personeel!

wij gaan zeker nog eens terug, maar gaan dan zeker tijd maken om de meergangen menu te gaan degusteren.

keep up the good work!

Datum van verblijf: augustus 2021
    Beoordeeld op 26 juni 2020

12 juni met 7 man hier gedineerd, door de Corona perikelen was er slechts één
    Menu maar je kon kiezen in het aantal gangen.
    Keurig verzorgd en lekker gegeten.
    Vriendelijk en attent personeel.
    Hebben ook overnacht en s ochtend een lekker ontbijt genoten op het mooie terras.

Datum van verblijf: juni 2020