6 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier gegeten omdat we iets te vieren hadden. Nou dat is zeker gelukt!
Heerlijk gegeten en goede bijpassende wijn.

Wat ook heel prettig is, dat bij het maken van de reservering al gevraagd werd naar eventuele allergieën. Vervolgens werd met de desbetreffende allergie heel goed rekening gehouden.

Locatie is wat rumoerig omdat we in de tuin zaten en het ligt dichtbij een doorgaande weg. Stoorde op zich niet.

Kortom, een geslaagde middag!

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Anne Marie R, Manager van Auberge Du Bonheur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juli 2018

Beste Maaike,
Hartelijk dank voor de score met de vijf groene bolletjes! Fijn om te horen dat jullie feestelijke diner geslaagd is. En inderdaad, we houden altijd rekening met dieetwensen of een allergie. Daar is de keuken inmiddels zeer bedreven in.
We zeggen graag: tot ziens bij de Auberge.
Met hartelijke groet,

23 juni 2018 beoordeeld

Tot nu toe waren de ervaringen bij de Auberge wisselend. De laatste keer dat ik er at was het hoofdgerecht zo zout dat het bijna niet te eten was. Dus nu weer een nieuwe ronde samen met collega´s een business lunch. Gezien het tijdstip van de dag spa rood dus dan mis je de combinatie van gerechten en een mooi bijpassende wijn. Het voorgerecht was verrassend. Asperges gecombineerd met meloen en ijs. Een mooie verfijnde balans tussen de uitgesproken smaken. Het hoofdgerecht met zalm kon mij niet zo bekoren. Het bleef wat hangen in de combinatie van smaken. een lekker kopje thee tot slot en het was zeker een goede lunch.

• Verbleef: juni 2018, reisde voor zaken
22 juni 2018 beoordeeld

Gastvrijheid en goede service in een prima hotel, rustige omgeving. Ontbijt is uitstekend. Kamers (badkamer) wat sleets, maar wel altijd schoon. Goed voor een combinatie met een diner in het restaurant.

• Verbleef: juni 2018, reisde voor zaken
Anne Marie R, Manager van Auberge Du Bonheur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 juni 2018

Beste Bram,

Dank voor de vier-groene-bolletjes-waardering! Altijd weer fijn om te lezen dat onze gasten hebben genoten van onze gastvrijheid en service.
Het aandachtspuntje voor de badkamers nemen we mee. Bedankt!
Met groet,

8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een super gezellig weerzien met de familie ter gelegenheid van de verjaardag van mijn moeder die 80 werd. Zalige hapjes en drankjes op de receptie. Top gegeten en genoten van heerlijkheden afgesloten met een lekker bedje en ontbijt! Niks op aan te merken

Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
Anne Marie R, Manager van Auberge Du Bonheur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 april 2018

Beste Chantal K,

Weer een blijde en tevreden gast, dank je wel voor je positieve review. Fijn dat jullie het zo naar je zin gehad hebben.
Hopelijk mag je moeder nog veel verjaardagen vieren; dan weten jullie ons te vinden :-).
Veel groeten uit Tilburg,

22 maart 2018 beoordeeld

Heerlijk verblijf in Auberge du Bonheur gehad.
Zalig gegeten in het Restaurant met een Michelin ster!
Voor ons was het ook een geweldige ervaring! Een persoon vegetarisch en een persoon eet alles.
Beiden verrassingsmenu en ontzettend lekker gegeten!

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Anne Marie R, Manager van Auberge Du Bonheur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 maart 2018

Beste Eva V,
Bedankt voor de vijf groene bolletjes! En natuurlijk voor de complimenten voor onze keukenbrigade. Ik moet u een geheimpje verklappen: we hebben géén Michelin ster, wél een vermelding (met 2 bestekjes) in de Michelin gids. Dit betekent in Michelin-taal dat we een restaurant zijn waarvoor het de moeite is om om te rijden :-).
Ik zou zeggen: tot snel!
Met groet,