Auberge Du Bonheur
Bastion Hotel Tilburg(Tilburg)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 96 per nacht.

ibis Tilburg(Tilburg)
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 78 per nacht.

Mercure Hotel Tilburg Centrum(Tilburg)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Restaurant
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 103 per nacht.

Hostel Roots(Tilburg)
  • Bar/lounge
Pinos Eetcafe(Tilburg)
Priceline
  • Restaurant
bnb013(Tilburg)
27 juli 2017 beoordeeld

De Auberge met een er direct naast gelegen hotel ligt in een prachtieg omgeving met bos en veel natuur. Binnen een paar kilometer afstand ligt de schitterende golfbaan Pris d'Eau met27 holes.
De hotelkamers zijn zeer comfortable met mooie inrichting en sanitair. Aan de boszijde is het zeer rustig. Eindelijk ook een parkeerterrein met oplaadplaatsen voor electrische auto's (2).
Het restaurant heeft een heel mooie kaart. Ons verrrasingsmenu was het ook en wel heel goed. Dat gold ook voor het wijnarrangement/ Buiten een prachtig terras, binnen een fraaie dinerzaal. Alles bij elkaar een echte topper. Dat gold ook voor de golfbaan

Kamertip: Neem een kamer aan de boszijde
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Anne Marie R, Manager van Auberge Du Bonheur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juli 2017

Beste jvandeweerd2017,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Fijn dat u zo hebt genoten van de omgeving, de mooie kamers en ons verrassingsdiner! We hopen u in de toekomst weer bij de Auberge te zien. Kijkt u vooral eens op onze website voor de leuke en aantrekkelijke arrangementen.

Graag tot ziens en met hartelijke groet,

11 juli 2017 beoordeeld

Zeer gastvrij hotel. Erg vriendelijke dames bij de receptie die goed met ons meedachten. Hotel heeft een goed ontbijt met zondag heerlijke worstebroodjes. Rustige omgeving. Kwaliteit van het eten in het restaurant erg goed.

Kamertip: Kamer aan boszijde aanvragen ivm weg aan de voorkant.
  • Verbleef: juli 2017, reisde voor zaken
30 juni 2017 beoordeeld

Het hotel staat in een prachtige bosrijke omgeving. Het is een mooi gebouw en ziet er goed en verzorgd uit.
De kamers in het hotel grenzen aan een groot gemeenschappelijk balkon (meer groot terras) waar je toch privé heerlijk buiten kunt zitten. De kamers waren ruim, licht en schoon. De bedden waren van zeer goede kwaliteit. De kamers hadden een waterkoker en je kon er thee en koffie maken. Wat ik net iets minder vond dat ze niet royaal zijn in de voorzieningen van de kamer, behalve in de minibar. De koffie en thee was krap afgepast. Dit geldt ook voor toiletartikelen. Voor 2 personen was het zeker niet genoeg. De bediening bij het ontbijt en de receptie was aangenaam. Het ontbijt vond ik niet bijzonder. Alles was vers (behalve de jus de orange) maar voor een 4 sterren hotel had ik iets meer verwacht.

• Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
Anne Marie R, Manager van Auberge Du Bonheur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juli 2017

Beste Marina C,

Hartelijke dank voor uw beoordeling met vier "bolletjes". Fijn om te lezen dat u zo genoten hebt van ons hotel en de gastvrijheid.
Wij zullen kijken of de koffie/thee en toiletartikelen uitbreiding behoeven. Vanzelfsprekend mag u te allen tijde extra artikelen bijvragen, dat is bij ons geen probleem en natuurlijk ook gratis!
Met hartelijke groet en graag tot een volgende keer?

15 juni 2017 beoordeeld

In de zomer van 2016 zijn wij begonnen met het zoeken naar de onze trouwlocatie. We wilden een trouwlocatie waar we de hele dag aanwezig konden zijn en we zowel de ceremonie, als de receptie, het diner en het feest konden houden en we er ook nog konden overnachten. Zo kwamen we bij Auberge du Bonheur in Tilburg.

Eenmaal gebeld, hadden we een afspraak gemaakt met Annemarie. Ze gaf ons een rondleiding en we vonden het meteen echt een super mooie locatie, gelegen naast het bos, de Warande. Terug in het restaurant kregen we de gelegenheid om allerlei vragen te stellen, een ding was meteen voor ons duidelijk, onze dag zou bij Auberge plaats vinden.

Het contact met Auberge en Ellen, de weddingplanner, vond regelmatig plaats, zowel via de mail als persoonlijk contact op locatie. Er zijn zoveel mogelijkheden qua hapjes, diner, drankjes enzovoort mogelijk, dit krijg je als informatie ook allemaal opgestuurd om thuis rustig door te nemen. Niets is te gek en echt alles is mogelijk! Heel erg fijn!
Ellen kwam had zelf ook erg leuke ideeën en initiatieven en na ieder gesprek kregen we van haar een duidelijke terugkoppeling op papier met de gemaakte afspraken.

Auberge heeft een netwerk met externe bedrijven zoals instyle styling en taart uit Tilburg. Deze mensen leveren ook prachtige dingen om je trouwdag aan te kleden. Dat maakte het voor ons heel makkelijk. Als de keuzes voor de aankleding en de taart eenmaal gemaakt zijn regelt Auberge verder alles zelf met deze externe bedrijven voor de grote dag, heel erg fijn!

Uiteraard zijn we ook met onze ceremoniemeesters op locatie geweest voor de wijnproeverij. Tijdens deze afspraak heeft Robert ons ontvangen. Erg leuk dat we bij elke rondleiding weer nieuwe dingen te weten kwamen. De wijnproeverij was erg gezellig en Robert heeft duidelijk veel kennis betreffende de wijnen. Ook met Robert hebben we superprettig contact gehad!

Onze dag zelf is zeer ontspannen verlopen. We waren de nacht voor ons huwelijk al op locatie blijven slapen en konden ’s ochtends gebruik maken van het ontbijtbuffet. Deze was echt heerlijk. Onze kapster was al op locatie en we konden na het ontbijt meteen de stoel in op de bruidssuite. De fotoreportage in het aangrenzende bos was ook echt heel erg mooi, het fijne was dat we er niet voor hoefde te reizen. Ondertussen hebben onze ouders, broer en zussen en de ceremoniemeesters genoten van een heerlijke lunch op het terras. Onze gastvrouw Wendy heeft ons bruiloft ontzettend goed begeleid de hele dag. De ceremonie was lekker buiten houden en omdat het voor sommigen erg warm was kwam Wendy, onze gastvrouw, vrij regelmatig met glazen water en servetjes aanlopen om onze gasten koel te houden. Wat heeft ze het goed gedaan tijdens onze dag. We hebben ook zoveel complimenten over haar gekregen!

Het eten was echt heel erg lekker, we hadden gekozen voor de green egg BBQ met verse salades. Vervolgens een toetje en koffie met friandises na. Iedereen heeft heerlijk gegeten en ging voldaan naar de feestavond toe. Robert heeft deze avond ons wederom bijgestaan en ook hij heeft ons super goed geholpen. Het feest is zelfs nog wat uitgelopen, omdat het zo gezellig was. We hadden ook de mogelijkheid om met de gezinnen nog wat na te borrelen aan de bar voor we weer terug naar de hotelkamers gingen. Een hele leuke afsluiting!

We willen iedereen van Auberge bedanken voor hun gastvrijheid,

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Anne Marie R, Manager van Auberge Du Bonheur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juni 2017

Beste Priscilla,

Op de eerste plaats via deze weg natuurlijk van harte proficiat met je huwelijk! Wat fijn dat je zo uitgebreid de moeite hebt genomen om ons te vertellen of je positieve ervaringen met de Auberge. Namens het hele team en alle betrokkenen bij jullie bruiloft kan ik zeggen dat we het met liefde voor jullie hebben gedaan! We zien jullie graag weer terug bij de Auberge, wellicht bij jullie eerste jubileum-jaartje :-) ?

Met groet,

3 mei 2017 beoordeeld

De kamers zijn net opgeknapt en dat is te zien, ze zijn schoon en fraai gedecoreerd. Wij hadden een kamer op de tweede verdiepeing met een terras. Naast het hotel is er het genoegelijke restaurant du Bonheur.

Kamertip: OP de tweede verdiepeing heeft men een terras.
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Anne Marie R, Manager van Auberge Du Bonheur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 mei 2017

Beste Arie D,
Bedankt voor uw positieve feedback! Onze kamers zijn inmiddels alweer bijna drie jaar geleden opgeknapt. We houden de kamers goed bij, zodat de werkelijkheid ook overeenkomt met wat de gast op internet ziet. En zodat u natuurlijk kunt genieten van een mooie en schone kamer in ons hotel!
Hopelijk/graag tot een volgende keer bij de Auberge!
Met hartelijke groet, Anne Marie Rossou