Beoordeeld op 6 juli 2020

Helaas voor diegene die geboekt hebben na 01-08-2020.
Hotelkfunctie vervalt. Wordt studentenhotel voor studenten van Tilburg Universitie.
Dus alle geboekte kamers worden geanuleerd.
Heb begrip dat in deze Coronacrisis door Horeca Nederland alles gedaan wordt om te overleven maar dit was wel echt heel zuur als je eind augustus je trouwfeest met overnachting voor de gasten hebt geboekt en nu te horen krijgt. Jammer maar Helaas de kamers zijn aan studenten verhuurd terwijl we gewoon een overeenkomst hebben met overnachting en feest. Alternatief is om de overnachting in het Hotel de Druiventros te doen. en dan heen en weer te reizen tussen trouwlocatie en overnachtingsplaats ca 8.5 kilometer. Juist omdat we de gasten een overnachting op locatie wilden aanbieden naast onze trouwlocatie voor Postelse Hoeve gekozen. Jammer maar na al zoveel tegenslagen door de Corona kan deze er ook nog wel bij.

Kamertip: vanaf 01-08-2020 geen hotelfunctie meer wordt dan studentenhotel voor Tilburg Universetie
Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 27 januari 2020

Vriendelijk en aardig personeel.
Heerlijk gegeten en goed geslapen ontbijt lekker en kakelvers.
Kamer was wel wat gedateerd,maar voor een nacht goed te doen.
Raad het zeker aan bij familie of vrienden.

Kamertip: Kamer 116 geen uitzicht.maar voor ons goed. Voor een nacht.lekker rustig.
Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 15 december 2019

Wij boekten via Groupon een leuk uitje.. een nachtje weg met Efteling kaartjes erbij! Leuk! Omdat het via Groupon was, had ik me er niet te veel bij voorgesteld en liet me hierbij dus verrassen. Bij binnenkomst ziet het er gezellig uit, maar de Brabantse gezelligheid is ver te zoeken! Het personeel achter de receptie is nors en onvriendelijk, er komt geen gedag vanaf en antwoorden alleen op de vragen die er worden gesteld. Na snel te zijn weggewuifd betraden wij de kamer, bedden zijn oke.. en daar was het wel mee gezegd. De deur van de douchecabine kwam bij de eerste aanraking uit de wand, de deuren van de kast vielen naar beneden, de afstandsbediening is vastgeplakt met ducktape en de handdoeken zijn smoezelig. Jammer maar helaas.

Al om al, zou ik hier niet nogmaals komen. Daarbij bied van der valk hetzelfde arrangement met ontbijt en dinerbuffet inclusief, waarbij je ongeveer op dezelfde prijs uitkomt.

Via Groupon dachten we een low budget uitje te hebben, dit doen wij niet meer..

Echter wel mijn complimenten voor de dame van het ontbijt, wie wel de Brabantse gezelligheid met zich mee bracht!

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 2 november 2019 via mobiele applicatie

Deze locatie is goed bereikbaar en er is voldoende parkeergelegenheid. De zalen zijn uitstekend en de service is prima. Ook het eten is erg goed. Kamerprijs is voor deze plek in verhouding. Een aanrader is om de naastgelegen Hasseltse kapel te bezoeken.

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 18 juli 2019

Als je voor zaken in deze stad moet zijn, is dit een prima hotel. Het personeel zou echter nog wel een cursus 'goed omgaan met klanten' kunnen gebruiken. Ze zijn niet erg vriendelijk en stralen niet uit dat ze plezier in hun werk hebben. Vragen worden kortaf beantwoord en gemelde problemen worden niet, of maar half, opgelost. De airco werkte bijvoorbeeld niet, en na een wat kleinerende cursus 'omgaan met de afstandsbediening' deed hij het nog steeds niet. Alsof we zelf al niet alle knopjes hadden geprobeerd. De vervangende ventilator maakt wel veel herrie, maar verkoelde nauwelijks.
Het eten is best wel goed en het ontbijt uitgebreid. Storend is dat het personeel in de keuken in sommige ruimtes goed te horen is. Zo mogen natuurlijk lol maken, maar beter is dat ze wat alerter zijn op wat de gasten nodig hebben.
Om van hieruit fietstochtjes door de omgeving te maken, lijkt me niet zo'n goede keuze. Je moet eerst een deel van de, soms drukke, stad door om in een rustig natuurgebied te komen.
Bij het afrekenen waren er nogal wat fouten gemaakt. Die zijn gelukkig allemaal naar tevredenheid opgelost.

Kamertip: Als je niet van straatlawaai houdt, kies dan een kamer die niet langs de straat ligt.
Datum van verblijf: juli 2019