Beoordeeld op 28 juni 2018

Op een zonnige dag in juni, genoten wij van het maandmenu. Vriendelijke bediening, heerlijk lekker eten in een gemoedelijke ambiance. Fijn terras waar je kunt genieten van het buiten zijn. De prijs-kwaliteitverhouding is perfect.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 26 april 2018

Voor twee nachten plus uitgebreid ontbijt en heerlijk diner. Prima uitvalsbasis voor Den Bosch,beekse bergen en loonse en drunense duinen.
Hotel met prima service en vriendelijk personeel. Enig minpuntje waren de sirenes van de ambulances.
Hotel ligt vlakbij ziekenhuis.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 21 april 2018 via mobiele applicatie

Meer dan uitstekende ervaring, derde bezoek aan deze zaak , deze keer een verjaardag te vieren uitstekend gegeten en uitstekende service. Prijs kwaliteit dik in orde, mooi terras in prachtige omgeving, zeer mooie kaart en suggesties en zeer veel combinatie mogelijkheden.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 15 maart 2018 via mobiele applicatie

Een hotel waar men zakelijk en Prive heerlijk kan vertoeven . Redelijk dichtbij het centrum van Tilburg. Genoeg parkeer gelegenheden. Personeel is zichzelf zonder poeha en lekker los. Eten was heerlijk en qua prijs valt het redelijk mee. Na het eten een kop koffie met een overheerlijke bananen bonbon. Doe er maar twee graag . Staat in mijn top drie van hotels waar ik mij thuis voel. Een goede aanrader

Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 16 januari 2018

Kamer was mooi, goede bedden, voldoende kussens, badkamer met douche en bad, zeer goede verduistering. Het personeel is enorm vriendelijk, ontbijt meer dan voldoende, diner van 17u tot 20 uur zeer verzorgd en smaakvol, drankprijzen normaal.

Datum van verblijf: januari 2018