De Postelse Hoeve
Bastion Hotel Tilburg(Tilburg)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 91 per nacht.

Mercure Hotel Tilburg Centrum(Tilburg)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
ibis Tilburg(Tilburg)
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 77 per nacht.

Hostel Roots(Tilburg)
  • Bar/lounge
Pinos Eetcafe(Tilburg)
Priceline
  • Restaurant
bnb013(Tilburg)
7 september 2017 beoordeeld

Samen met de familie bij de Postelse hoeve een prima diner genuttigd. Zeer vriendelijke medewerkers en een prima dinner. Het keuze menu voor twee personen kost slechts € 55,- en daarbij is een fles wijn inbegrepen. Leuke en gezellige ambiance. Prima prijs kwaliteitsverhouding.

• Verbleef: september 2017, reisde met familie
9 mei 2017 beoordeeld

Hier twee keer een nacht geslapen. 1e keer lekkage via het plafond bij een kleine regenbui. Midden in de nacht naar een andere kamer gebracht.
2e keer hele vieze badkamer. Lange haren zaten op de badkamerwand en hele kleine haartjes op de vloer van de badkamer. Verder erg stoffig.
Op de foto's lijken de kamers heel erg mooi, maar veel achterstallig onderhoud. Overal bladdert verf af.
Ontbijt wel erg goed.

• Verbleef: mei 2017, reisde voor zaken
1 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs / kwaliteit wel ok via ons TravelBird arrangement. Zowel ontbijt als inbegrepen diner was super. Kamers gedateerd en dringend renoveren en moderniseren. Personeel attent en vriendelijk. Toch wel een aanrader voor weekendje.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
10 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We namen met zijn vieren t maandmenu, inclusief een fles wijn. Aanrader voor beperkt budget!!
Goed en voordelig
Vriendelijke bediening
Oftewel, aan de buitenkant van de stad, gratis parkeren en lekker gegeten

Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
3 april 2017 beoordeeld

Kamers waren schoon en netjes. Persoonlijk vond ik de kussens wat hoog en het bed wat zacht, maar ondanks dit toch goed geslapen. De receptie is vriendelijk en behulpzaam. Wifi is goed in alle ruimtes. De bediening in restaurant is ook vriendelijk en snel.

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner