31 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij dachten een gezellig uitje te hebben dus een high tea
Bij binnenkomst werden wij gevraagd een tafel uit te zoeken
De zaak was stoffig en tafel plakkerig
De bediende kwam erg onaardig en ongeinterreseerd op ons over

Binnen heerst een zeer lege ongezellige sfeer en het uitzicht naar de rommelige muur van het spoor werkt ook niet echt mee
De bediende zette ongevraagt twee jus d, oranje op tafel waarop ik zei dat mag ik niet ivm maagklachten
Hij nam mijn glas grommend mee en kwam na een minuut of vijf aan met een kan thee
Daarna na een vijf minuten zette hij een etagère van drie plateaus op tafel en wenste ons smakelijk eten

De inhoud was net genoeg voor een persoon en wij waren in een half uurtje dan ook klaar met de gerechtjes welke voornl brownie , cake, kleine sandwich , choco mousse , en koekje waren erg klein allemaal
Daarna zagen we de bediende niet meer
Wij zijn met een hongerig gevoel verder gegaan

Alles bij elkaar hebben we 55 minuten binnen gezeten in een ongezellig vrijwel leeg etablissement

Wij zijn beter verzorgde high tea gewend en vinden dit zeer zeker geen aanrader

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Guus_HWVT, Eigenaar van Het Wapen van Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 februari 2018

Beste Cda123,

Wat jammer om te lezen dat het u zo tegenviel. U had die dag een high tea deal in samenwerking met social deal waarbij word aangegeven dat het arrangement begint met een glas verse ju's met daarna de Jasili thee en bijhorende hapjes. Gezien er geen opmerkingen bij de reservering stonden gingen wij ervan uit dat u en uw tafelgenoot dus een glas verse ju's wilden. Wij zorgen met onze high tea voor wat diverse hapjes bestaande uit sandwiches, chocolade brownie, chocolade mousse, plaatcake, muffins en scones. Dit is zeer zeker niet bedoeld als maaltijd maar als een high tea.

Erg jammer dat u besloot om weg te gaan zonder wat te zeggen gezien de bediening net even een hotelgast aan het helpen was, gelukkig konden we de vouchers van de deal nog via social deal krijgen anders was er niks betaald.

Gelukkig krijgen wij niet vaak klachten over de sfeer in het bedrijf dus daar zullen wij zeer zeker naar kijken. Het uitzicht hebben we weinig over te zeggen helaas maar wie weet word het spoor nog een keer gerenoveerd en pakken ze ook die vervelende muur mee.

19 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijna €90 betaald voor een overnachting op een zeer matige kamer, vieze gedeelde toiletten, luidruchtige gasten (‘s nachts) en een zeer bescheiden ontbijt. Voor die prijs kun je wel wat beters regelen dan dit hostel (want dat is het in feite). Zijn weggevlucht en het douchen maar laten zitten.
Het ontvangst was zeer vriendelijk en de locatie is top. Jammer dat er geen ontbijt beneden in het knusse café wordt aangeboden. Voor de helft van de prijs hadden we die omstandigheden helemaal prima gevonden, vandaar de titel van deze review.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
16 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden de kamer 's middags geboekt voor diezelfde avond omdat de treinen niet reden. Goedkope accommodatie, wij gingen dus verwachtingsloos.

Geen probleem om toilet te delen, douchen waren we niet van plan hier te doen, dus helemaal ok dat dit ook gedeeld was.
We hadden de oranje kamer, 2 eenpersoons bedden en een wastafel. De bedden en wastafel waren schoon, maar de vloer absoluut niet. Stofvlokken, vieze vlekken en ook het oranje matje zat vol vieze vlekken.
Ik gaf aan bij inchecken te willen betalen omdat wij 's ochtends erg op tijd wilde vertrekken, namelijk om 9 uur, de charmante reactie was:"dit is ook de bedoeling".
Niet heel welkom.
Al met al vond ik €72 erg overprijst voor een kamer die lang niet gestofzuigd en gedweild was. De locatie was wel super handig.

De kamer was de prijs dus niet waard, niet schoon is echt een grote, dikke vette no go, ook voor een low budget accommodatie.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Guus_HWVT, Eigenaar van Het Wapen van Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 oktober 2017

Beste Britt,

Vervelend om te lezen dat de kamer niet goed schoon was, wij gaan hier zeker ons housekeeping team op aanspreken. Bij het registratieformulier staat uitgelegd dat wij alleen express check-out hebben, wat inhoud dat u op eigen gelegenheid uitcheckt. Vandaar waarschijnlijk de reactie van mijn collega, als u mij een mail kunt sturen (info@hetwapenvantilburg.nl) dan kunnen wij actie ondernemen.

Dankuwel voor de review.

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via social deal een high tea gedaan bij deze zaak.
We gingen op het terras zitten maar dit is geen fijne locatie;veel te drukke weg.
Eten was prima en de thee zeer bijzonder.
Nog ff binnengekeken en zag er zeer gezellig uit.
Gaan zeker nog een keertje binnen eten.

Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
1 april 2017 beoordeeld

prijs kwaliteit een prima verhouding. erg gastvrije ontvangst , zeer zuiver. Centraal gelegen in het centrum van Tilburg. Ook voor een snelle lunch of een goed verzorgd eenvoudig diner een prima adres,

• Verbleef: februari 2017, reisde alleen