Beoordeeld op 19 november 2017 via mobiele applicatie

Bijna €90 betaald voor een overnachting op een zeer matige kamer, vieze gedeelde toiletten, luidruchtige gasten (‘s nachts) en een zeer bescheiden ontbijt. Voor die prijs kun je wel wat beters regelen dan dit hostel (want dat is het in feite). Zijn weggevlucht en het douchen maar laten zitten.
Het ontvangst was zeer vriendelijk en de locatie is top. Jammer dat er geen ontbijt beneden in het knusse café wordt aangeboden. Voor de helft van de prijs hadden we die omstandigheden helemaal prima gevonden, vandaar de titel van deze review.

Datum van verblijf: november 2017
Guus_HWVT, Eigenaar van Het Wapen van Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Tessa B,

Wat jammer dat u geen fijne ervaring heeft gehad, inmiddels hebben wij wat aanpassingen daarin doorgevoerd zodat het allemaal wat fijner word ervaren.

Beoordeeld op 16 oktober 2017 via mobiele applicatie

We hadden de kamer 's middags geboekt voor diezelfde avond omdat de treinen niet reden. Goedkope accommodatie, wij gingen dus verwachtingsloos.

Geen probleem om toilet te delen, douchen waren we niet van plan hier te doen, dus helemaal ok dat dit ook gedeeld was.
We hadden de oranje kamer, 2 eenpersoons bedden en een wastafel. De bedden en wastafel waren schoon, maar de vloer absoluut niet. Stofvlokken, vieze vlekken en ook het oranje matje zat vol vieze vlekken.
Ik gaf aan bij inchecken te willen betalen omdat wij 's ochtends erg op tijd wilde vertrekken, namelijk om 9 uur, de charmante reactie was:"dit is ook de bedoeling".
Niet heel welkom.
Al met al vond ik €72 erg overprijst voor een kamer die lang niet gestofzuigd en gedweild was. De locatie was wel super handig.

De kamer was de prijs dus niet waard, niet schoon is echt een grote, dikke vette no go, ook voor een low budget accommodatie.

Datum van verblijf: oktober 2017
Guus_HWVT, Eigenaar van Het Wapen van Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2017

Beste Britt,

Vervelend om te lezen dat de kamer niet goed schoon was, wij gaan hier zeker ons housekeeping team op aanspreken. Bij het registratieformulier staat uitgelegd dat wij alleen express check-out hebben, wat inhoud dat u op eigen gelegenheid uitcheckt. Vandaar waarschijnlijk de reactie van mijn collega, als u mij een mail kunt sturen (info@hetwapenvantilburg.nl) dan kunnen wij actie ondernemen.

Dankuwel voor de review.

Beoordeeld op 1 april 2017

prijs kwaliteit een prima verhouding. erg gastvrije ontvangst , zeer zuiver. Centraal gelegen in het centrum van Tilburg. Ook voor een snelle lunch of een goed verzorgd eenvoudig diner een prima adres,

Datum van verblijf: februari 2017
  • Reistype: Reisde alleen

Beste Guus,

Fijn om te lezen dat u onze gastvrijheid waardeert, graag tot een volgende keer.

Beoordeeld op 31 augustus 2016 via mobiele applicatie

We verbleven met een groep vrienden in dit hotel na een avond stappen. Alleen aan te raden voor dit doeleinde! Kleine en te warme Kamer met stapelbedden voor 6 personen. WC zat verstopt. Kost niks, maar dan heb je ook niks! Locatie is top, op loopafstand van kroegen en station. Vriendelijke ontvangst.

Datum van verblijf: augustus 2016

Beste Jens,

Fijn om te lezen dat u een leuke avond heeft gehad op stap, beetje jammer dat u de rest niks vond maar volgens mij is daar weinig last van geweest

Beoordeeld op 25 juli 2016 via mobiele applicatie

Met twee volwassenen en drie kinderen hebben wij een nacht gelogeerd in een groepskamer. De kinderen vonden de stapelbedden fantastisch en de locatie is geweldig. De communicatie van tevoren was erg goed en we zijn ook zeer vriendelijk ontvangen door Guus. Voor de jongste mochten we ons eigen campingbedje meenemen. We hebben nog even iets kunnen drinken op het terras voor het slapen gaan.
De kamer (Blue) was schoon en er was een wastafel - toiletten en douches waren op de gang. Het was een zeer warme nacht maar er stond een ventilator op de kamer. De WiFi werkte goed.
De volgende ochtend hebben we nabij gegeten, een suggestie van Guus.
Als je kunt traplopen en niet teveel verwachtingen hebt wat betreft luxe op de kamer (bijv. geen koelkast) is Het Wapen van Tilburg zeker aan te raden!

Datum van verblijf: juli 2016

Beste Frisia,

Bedankt voor uw toffe reactie, inmiddels hebben wij ook koelkasten op de kamer geplaatst maar het blijft inderdaad een basic kamer. Graag tot ziens