“Altijd goed lunchen”
Beoordeling van The Talk

The Talk
Reserveren met
The Talk is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 25 van 285 Restaurants in Tilburg
Keukens: Internationaal
6 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van onze favoriete lunchzaakjes in Tilburg. Vriendelijke, snelle bediening. Mooi terras. Uitgebreide lunchkaart met lekkere broodjes voor geen hoge prijzen. Het kan er druk zijn: maar dan weet je ook dat het goed en geliefd is.

12 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisterenavond hier gegeten met mijn man , in ons weekendje weg samen.
Mijn man had saté met frites en ik een heerlijk broodje hamburger met bacon.
Echt aan te raden.

9 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

met z'n zessen geluncht bij the Talk. wat n keuze aan broodjes, koud of warm belegd. allen heerlijk gegeten. porties meer dan voldoende. vlotte vriendelijke bediening.

21 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlot bestellen . Eerste rondje snel ontvangen . Eten bestellen ging niet soepel . Mooi opgemaakte borden ontvangen . Vegi burger was super . Cheeseburger lekkere burger , mooi opgemaakt bord , taai broodje . Botte messen . Tweede drankje duurde lang voor het werd geserveerd . Rekening klopte niet te veel gerekend . Ooit eerder hier geweest en toen was het beter . Voor mij even geen Talk meer.

16 oktober 2017 beoordeeld

Ik kom al ruim 2 jaar met regelmaat bij Café-Restaurant The Talk om te lunchen en dineren. Wat ben ik dol op deze plek! Goede prijs-kwaliteit verhouding, aardige medewerkers en super lekkere koffies! Een echte aanrader.

Reizigers die The Talk bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

Tilburg, Noord-Brabant

In The Talk geweest? Deel je ervaringen!

;