“Lekker en goed ijs eten en relaxen”
Beoordeling van IJssalon Intermezzo Tilburg

IJssalon Intermezzo Tilburg
Geclassificeerd als nr. 1 van 7 Dessert in Tilburg
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten
Beschrijving: Gelegen aan de rand van het centrum dus makkelijk te bereiken per auto, fiets of te voet. Op loopafstand van het CS.
5 maart 2018 beoordeeld

Intermezzo heeft een uitgebreid assortiment kwaliteit ijs en een grote keuze uit sorbets etc. en aanverwante producten zoals een warme luikse wafel, warme chocomelk, koffie, cappuccino, thee en frisdranken etc. etc .
Vriendelijke en snelle service en een goede prijs kwaliteit verhouding
Kortom een bezoek aan IJssalon Intermezzo is de moeite waard

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelukkig is het weer 1 maart en gaat onze favorite ijssalon in Tilburg weer open
Buiten sneeuw kou en ijs
Binnen de lekkerste ijsjes en koffies
We gaan hier altijd langs als we in de stad zijn
(Soms wel op heen-en terugreis)
Vriendelijke bediening en zoveel keuzes
Ga vandaag zeker weer even langs

3 maart 2018 beoordeeld

Heerlijk ijs, in de lokale krant kom je een bon tegen voor een gratis bolletje bij de opening en dan heb je daar ook gelijk zin in.

17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een begrip in Tilburg. En terecht. Lekker ijs. Veel smaken en allemaal lekker. Soms een gezellig lange rij, maar dat hoort erbij.

4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben een echte ijs liefhebber en heb al op veel plaatsen ijs op maar naar mijn mening is intermezzo de lekkerste en de uitgebreidste.
Vriendelijk personeel en je mag er zelfs eerst proeven voordat je het neemt.

Reizigers die IJssalon Intermezzo Tilburg bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

In IJssalon Intermezzo Tilburg geweest? Deel je ervaringen!