“Beste café latte en heerlijkste bagel spelt tuna melt ever”
Beoordeling van Bagels & Beans

Bagels & Beans
Geclassificeerd als nr. 16 van 294 Restaurants in Tilburg
12 februari 2018 beoordeeld

Ik ga minimaal 1x per week of ontbijten of lunchen bij bagels & beans in tilburg,neem het ontbijt goedemorgen met bagel spelt Cream cheese en jam een latte en een verse jus voor 5,95 euro.als lunch kan ik je de bagel tuna melt aanraden.fijne tent in het centrum van tilburg,met in het voor en najaar en zomer een zonnig terras voor de deur,altijd aardige service.vraag naar de stempelkaart en spaar voor een gratis bagel of koffie.

31 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier ontbeten met mijn dochter. Heerlijke warme verse en knapperige bagels met royaal beleg. Geen karig gedoe. Lekker vers sap erbij en koffie toe. Vriendelijke bediening, alhoewel niet super snel, maar helemaal prima. Schattige pakjes met chocoladeboontjes bij de koffie.

16 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De grote cappuccino is echt een grote cappuccino! Lekkere koffie en mooi melkschuim. De bagels zijn echt lekker. Aanrader is de kip, mango chutney en houmous bagel. Dik in orde!
Gezellige muziek, aardige bediening.
Het was druk, de zaak zat vol daardoor duurde het wel een tijdje voordat het eten kwam.

2 november 2017 beoordeeld

Het eten vind ik lekker maar vind de prijs best duur voor de hoeveelheid eten dat je krijgt. Want beagels zijn nou eenmaal niet zo groot! Verder weet ik wel cafestjes waar ze ook beagels koffie en sAPJES hebben die ik ook veel gezelliger vind om te zitten!

2 oktober 2017 beoordeeld

B&B heeft het allemaal in huis: goed eten voor een goede prijs, heerlijke koffie, fantastisch terras , enthousiast personeel.

Reizigers die Bagels & Beans bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

In Bagels & Beans geweest? Deel je ervaringen!