“Pizza en brood als borrelhapjes”
Beoordeling van Happy Italy

Happy Italy
Geclassificeerd als nr. 3 van 7 Dessert in Tilburg
Keukens: Italiaans, Pizzeria
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
18 juni 2018 beoordeeld

Na een middagactiviteit belandden we toevalligerwijs op zaterdag 16 juni 2018 op het terras van Happy Italy in Tilburg. We hadden net zo goed bij de buren kunnen gaan zitten. We zijn een vriendengroep met 13 personen op dat moment. Na een paar ronden drank hadden we trek in een lekker tussendoortje. Geen avondeten maar meer een borrelhapje. We bestelden 3x brood en 2x pizza. De prijs is zeer schappelijk en de kwaliteit haalt net een voldoende. Dat is het concept van Happy Italy.
De wachtrijen voor de deur worden natuurlijk bewust gecreëerd. Een wachtrij voor het menselijk brein geeft namelijk automatisch een positief signaal af. ''Dat moet wel een goed restaurant zijn anders staat er geen rij''. Enkele tijd metingen die dag leerde ons dat je ongeveer 5-7 minuten staat te wachten voor een goedkope pizza.

4 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit is prima!
Erg goedkoop eten en het smaakt best prima! Voor die prijzen moet en kun je er gewoon niet al te veel van verwachten.
Leuk wanneer je geen zin hebt om te koken en snel en goedkoop wilt eten

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden netjes ontvangen. De bediening was vlot. Het eten was helaas totaal niet Italiaans . Jammer een gemiste kans.

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De pizza’s zijn waanzinnig groot, bereid boven houtvuur & beginnen bij de vierenhalve euro. De kwaliteit laat (uiteraard) een beetje te wensen over, groot pluspunt is dat je alles wat te veel is mee mag nemen in een pizzadoos.

Aanrader voor studenten!

1 mei 2018 beoordeeld

Pasta was goed. Is een groot restaurant, dus soms wel druk. Maar heel goedkoop. Goede service (komen regelmatig even polsen).

Reizigers die Happy Italy bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

In Happy Italy geweest? Deel je ervaringen!