“Goed en goedkoop !”

Keukens: Italiaans, Pizzeria
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
3 maart 2018 beoordeeld

Afgelopen donderdag met ons gezin i.v.m. het behalen van zijn diploma bij Happy Italy binnengestapt.Ondanks dat het een donderdagavond was hoefden we niet te wachten.
We werden snel en erg vriendelijk bediend.Dit was mijn eerste bezoek aan een Happy Italy restaurant en het was erg positief.Het bestelde eten kwam snel,de kwaliteit was goed en niemand ging met honger naar buiten. Wat wordt hier hard gewerkt en alles verloopt okay en oh ja,de prijs is erg vriendelijk.Met 5 personen gegeten en gedronken voor nog geen 70 Euro.Ik ga vaker !

20 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Snelle tent met fijn personeel. Pasta was super maar de pizza minder. Keus was met rucola en tomaat maar deze zijn natuurlijk koud waardoor de pizza niet lekker was. Vlg x tomaten opwarmen scheelt een hoop! Goede prijs en de restjes mogen mee naar huis!!

16 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten voor een leuke prijs. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het restaurant riep wat vakantieherinneringen op. De porties zijn groot, maar ontzettend lekker

4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd lekker en gezellig. Biologisch en prima eten. Voordelig en veel! Echt een aanrader ook namens de kinderen.

4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De pizza’s en de pasta’s zijn erg lekker en betaalbaar.
Personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Soms moet je in de rij wachten op een tafeltje maar dat is de moeite waard.

Reizigers die Happy Italy bekeken, bekeken ook

Tilburg, Noord-Brabant

In Happy Italy geweest? Deel je ervaringen!